Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na Remoncie budynku klubowego nr 9 w Przemyślu.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2016-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na Remoncie budynku klubowego nr 9 w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku klubowego nr 9 w Przemyślu. a.Zakres: Remont budynku klubowego w zakresie budowlanym, sanitarnym i elektrycznym. b.Stan istniejący; Wolnostojący budynek z przeznaczeniem administracyjno - klubowym zlokalizowany w kompleksie wojskowym. -Piwnice: piwnice obiektu mieszczą pomieszczenia gospodarczo - techniczne. Pomieszczenia piwniczne dostępne są z klatki schodowej wewnętrznej (prawe skrzydło budynku). -Parter: Na kondygnacji parteru znajdują się takie pomieszczenia jak: 4 pomieszczenia biurowe, biblioteka z własnym wejściem z zewnątrz, sala tradycji (sala ekspozycyjna), sala ćwiczeń oraz sanitariaty. -Piętro: Na kondygnacji 1 piętra znajduje się pomieszczenie sali widowiskowej ze sceną, połączone z pomieszczeniem szatni. Sala jest przeznaczona dla max. 120 osob. Dodatkowo na tej kondygnacji znajduje się pomieszczenie sali konferencyjnej, przeznaczone dla spotkań niewielkich grup osób oraz sala do prób wokalnych, w których odbywać się będą zajęcia dla dzieci i dorosłych. -Poddasze: poddasze jest nieużytkowe. -Wysokość budynku: 14 m -Długość: 47,70 m -Szerokość : 16m -Liczba kondygnacji podziemnych: 1 -Liczba kondygnacji nadziemnych: 3 -Powierzchnia zabudowy: 656 m2 -Powierzchnia użytkowa: 1733,5 m2 c.Potrzeby i wymagania; Remont budynku ma na celu dopasowanie do obowiązujących przepisów oraz do obecnych potrzeb. Podstawowe przeznaczenie budynku nie ulega zmianie, w dalszym ciągu wykorzystywany będzie na potrzeby klubu. Budynek wpisany do rejestru zabytków. d.Zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: -remont węzłów sanitarnych z dostosowaniem sanitariatu damskiego na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych, -remont Sali tradycji z przystosowaniem do przechowywania eksponatów broni palnej, -remont Sali okolicznościowej, -remont pomieszczeń z przeznaczeniem na bibliotekę w tym układ technologiczny biblioteki, -remont Sali widowiskowej wraz ze sceną, -konserwacja sztukatorskiej dekoracji sali widowiskowej z warunkiem: prace przy dekoracji sztukatorskiej sali widowiskowej powinien prowadzić uprawniony konserwator dzieł sztuki według indywidualnego programu prac konserwatorskich, -remont pomieszczenia do prób wokalno-tanecznych, -remont pomieszczeń z przeznaczeniem na sale szkoleniowo-konferencyjną z zapleczem socjalnym, -remont pomieszczeń z przeznaczeniem na szatnię, -remont pozostałych pomieszczeń, -remont instalacji elektrycznej, w tym projekcyjne dla Sali tradycji, widowiskowej ze sceną, -system S.A.P. -kanalizacja pod instalacje teletechniczne: -telewizja przemysłowa, -kontroli dostępu - drzwi wejściowe -dźwiękowej w Sali widowiskowej, szkoleniowo-konferencyjnej i okolicznościowej -remont instalacji wod-kan. W tym hydrantowej, -remont instalacji c.o. -remont wentylacji grawitacyjnej z wykorzystaniem istniejących kanałów -wentylacja mechaniczna w Sali okolicznościowej i bibliotece -klimatyzacja w pomieszczeniach -remont konstrukcji dachu, -wymiana pokrycia dachu, -instalacja odgromowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają opracowania: a)projekt budowlany; -bioz, -architektoniczny, -konstrukcyjny -wewnętrzne instalacje wod - kan., -wewnętrzne instalacje co., -wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, -instalacje elektryczne, teletechniczne, SAP b)projekt wykonawczy; -architektoniczny, -konstrukcyjny, -wewnętrzne instalacje wod - kan., -wewnętrzne instalacje co., -wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, -wentylacja mechaniczna i klimatyzacja, -instalacje elektryczne i teletechniczne, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; -roboty budowlane, -roboty instalacyjne, -instalacje elektryczne i teletechniczne -SAP, Wersja elektroniczna dokumentacji będzie udostępniona na stronie internetowej. Szczegółowy opis robót określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia musi być wykonany na podstawie wydanego pozwolenia na budowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i zatwierdzoną dokumentacją projektową. e.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia; a)Użytkownikiem terenu, na którym realizowany będzie przedmiot umowy jest JW. 3928 w Przemyślu b)Administratorem terenu, na którym realizowany będzie przedmiot umowy jest 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie c)Wykonawca obowiązany jest w terminie 7 dni od przekazania placu budowy opracować plan zagospodarowania placu budowy, d)przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie placu budowy zgodne z obowiązującymi przepisami, e)Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym, f)roboty będą prowadzone na terenie zamkniętym na podstawie pozwolenia na budowę, g)Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem umowy, także po zakończeniu lub przerwaniu jej realizacji, h)istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z 34 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym Rzeszów (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, i)sposób zabezpieczenia mediów zostanie określony w protokole przekazania placu budowy, j)remont jest finansowany z Planu Remontów Nieruchomości, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian limitu finansowego stosownie do kwot określonych w planie, możliwość ograniczenia bądź przerwania robót w przypadku wystąpienia ograniczenia lub braku środków, k)Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, l)Wykonawca realizując roboty (w tym roboty rozbiórkowe) staje się wytwórcą odpadów. W czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), m)Wartość wybranej oferty brutto zostanie pomniejszona o wartość złomu z rozbiórki w kwocie 6 220,00 PLN. n)Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową w uzgodnieniu z Użytkownikiem, zgodnie z Decyzją Nr 1 Spec./WOP Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie wprowadzenia do użytku (Instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej). WIZJA LOKALNA Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną, w tej sprawie należy kontaktować się z p. Jerzym Krygowskim tel. 261 171 780 UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Szczegółowy zakres robót określają: -dokumentacja - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ (Zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, spakowana programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/) I.2 Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzy podwykonawcy. I.3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. I.4. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 0/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 04.04.2016 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć oddzielnie w formie oryginału w pok. nr 103 (kancelaria), w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 04.04.2016 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach