Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP16/2015

Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8228500 , fax. 59 822 39 90
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.
    ul. Lęborska 13 13
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 8228500, fax. 59 822 39 90
    REGON: 22079963600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w Bytowie ZP16/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na modernizacji bloku operacyjnego w budynku Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą: projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) stawianie ścianek działowych (karton/gips), c) roboty murarskie, d) roboty tynkarskie i okładzinowe, e) roboty malarskie, f) wymianę stolarki drzwiowej na stolarkę aluminiową specjalistyczną, g) wymianę posadzek na bezspoinowe, h) remont instalacji wodno - kanalizacyjnej, i) wymianę instalacji C.O., j) wymianę instalacji elektrycznej, k) zamontowanie instalacji okablowania strukturalnego, l) instalację systemu rurociągowego do gazów medycznych z centralą i źródłami zasilania, m) instalację wentylacji mechanicznej z centralą, n) instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym w szczególności na zainstalowane urządzenia, niezależnie od gwarancji producenta. Dla całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest doprowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i najwyższą starannością oraz do przekazania tej dokumentacji Zamawiającemu, a także do przygotowania kompletu dokumentów w celu dopełnienia przez Zamawiającego obowiązków względem właściwego organu administracji publicznej(w szczególności zawiadomienia o zakończeniu robót- modernizacji budynku bloku operacyjnego). Zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2010.107.679 ze zm..) oraz dyrektywą Rady 93/42/EWG z 14 czerwca 1993 roku dotyczącą wyrobów medycznych, system rurociągowy do gazów medycznych jest wyrobem medycznym klasy IIb (reguła 2.9.11.12), wobec czego jego wprowadzenie do obrotu i używania odbywa się zgodnie art. 11 ust. 1 i ust. 3ustawy o wyrobach medycznych, tj. musi on być oznaczony znakiem CE, a nadto, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, podlega zgłoszeniu Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W związku z powyższym Zmawiający wymaga od Wykonawcy, aby instalacja systemu rurociągowego do gazów medycznych z centralą i źródłami zasilania była oznaczona znakiem CE- wprowadzona do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać, załączając do oferty stosowne dokumenty, tj. w szczególności deklarację zgodności/ znak CE, oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela, o którym mowa w art. 11 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych, potwierdzenie zgłoszenia, o którym mowa art. 58 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych. W celu spełnienia w/w wymagań Wykonawca musi przestrzegać wymogów norm zharmonizowanych obowiązujących dla systemów rurociągowych dla gazów medycznych, określonych w obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z 14 czerwca 2004 roku w sprawie wykazów norm zharmonizowanych, Załącznik nr 3 -pozycje 164-176, a także posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania ISO PN-EN 13485-2005. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych, systemów odniesienia przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym proponowanym w ofercie. 4. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5.Przy realizacji ww. robót budowlanych wymagane jest od Wykonawcy dochowanie należytej staranności, właściwej dla zawodowego charakteru działalności. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót budowlanych oraz zgodność wykonanych robót budowlanych, w tym wykorzystanych przy ich realizacji materiałów, z obowiązującymi normami wynikającymi z przepisów prawa oraz zasad sztuki budowlanej. 6. Decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia, w zakresie nieuregulowanym w SIWZ, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, podejmowane będą przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Wykonawcy. 7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody majątkowe i uszczerbki niemajątkowe wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zadośćuczynienia roszczeniom powstałym w wyniku wyrządzenia tych szkód lub uszczerbków. 8. Wymagania organizacyjne: - Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia będą się odbywały w czynnym budynku szpitala. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tej okoliczności podczas przygotowywania oferty oraz realizacji robót budowlanych. - Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek dbać o porządek na terenie wykonywania robót oraz utrzymywać teren robót w należytym stanie, niepowodującym zagrożeń, przeszkód komunikacyjnych i niezakłócającym prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia terenu robót po ich zakończeniu. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także do prawidłowego zabezpieczenia terenu, na którym wykonywane są roboty budowlane. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu niewykonania tego obowiązku. 9.Wykonanie zamówienia może być powierzone przez Wykonawcę do realizacji podwykonawcom. W takim przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek: - poinformowania Zamawiającego na etapie składania ofert o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom, - wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: - na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski S.A. o numerze 23 1440 1101 0000 0000 1049 6567 z dopiskiem o treści wadium-modernizacja bloku operacyjnego w tytule przelewu. 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 200r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze. zm.). 6. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Oferenci którzy nie wniosą wadium w pełnej wysokości w terminie będą wykluczeni z postępowania. Za dzień wniesienia wadium w formie przelewu przyjmuje się dzień uznania na rachunku Zamawiającego. Dołączenie do oferty kopii polecenia potwierdzenia przelewu jest wymagane, ale niewystarczające dla stwierdzenia, że wadium zostało wniesione przez Wykonawcę w terminie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, a także termin obowiązywania gwarancji, nie krótszy niż termin związania ofertą oraz miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 9. Zasady wnoszenia wadium, jego zwrotu lub zatrzymania określa art. 45 i art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach