Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 100
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5374655 , fax. 081 5374624
- Data zamieszczenia: 2013-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Kraśnicka 100 100
20-718 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5374655, fax. 081 5374624
REGON: 43101894000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 EURO - wykonanie remontu pomieszczeń oddziału Ginekologii p. - 1 w bloku E Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty budowlane o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 EURO - wykonanie remontu pomieszczeń oddziału Ginekologii p. - 1 w bloku E Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie. Zadanie - remont Oddziału Ginekologii piętro -1 w bloku E. Zakres prac obejmuje: 1. wymianę stolarki drzwiowej,2.Wymianę wykładziny podłogowej, 3.wymianę sufitów z paneli stalowych na podwieszane wodoodporne kasetonowe, 4.maloanie pomieszczeń oddziału,5.montaż odbojników, pochwytów,6.roboty elektryczne,7.roboty sanitarne,Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:Kod CPV 45000000 - 7-Roboty budowlane, Kod CPV 45232460 - 4-Roboty sanitarne,Kod CPV 45310000 - 3-Roboty instalacyjne elektryczne. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z opisem technicznym, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorysem ofertowym, przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 3. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Osobą upoważnioną do kontaktów jest p. mgr inż. Sylwia Kamińska . Wizja lokalna odbędzie się 29. 04. 2013r o godzinie 10.00 Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie się do pokoju 105 w bloku H .4. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz atestami higienicznymi.5. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności szpitala. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) od pozostałych pomieszczeń szpitala. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem okien i innych elementów nie podlegających wymianie. UWAGA - Ze względu na wykonywanie prac na obiekcie czynnym, wszelkie roboty związane z wyłączaniem mediów i demontażami materiałów i urządzeń winny być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. Zdemontowane materiały i urządzenia winny być sukcesywnie przekazywane Zamawiającemu protokolarnie w celu oceny ich przydatności do zastosowania lub przeznaczenia na złomowanie i składowane w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.6. Roboty muszą być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do siwz, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.7. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji.8. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarach robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych stanowiących załączniki do siwz oraz w dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: .Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 300,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunki wniesienia wadium Wadium może być wniesione w a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NORDEA BANK POLSKA S.A. 52 1440 1101 0000 0000 0939 4028 Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z ust. 2 pkt b-e tylko w formie oryginałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgodnie ze wzorem umowy - zał. nr 4 do siwz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27