Przetargi.pl
Roboty budowlane: instalacja sygnalizacyjna ppoż. w Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Rojna 18a - na I p. (II etap).

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: instalacja sygnalizacyjna ppoż. w Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Rojna 18a - na I p. (II etap).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Prace remontowe określone zostały w dokumentacji technicznej będącej Załącznikiem nr 1a do SIWZ polegają na: -Montażu elementu kontrolno-sterującego do sterowania windą na wypadek pożaru -Montażu instalacji ppoż. /przewody, listwy/ -Montażu gniazd pożarowych do czujek -Montażu czujek pożarowych - dymu -Montażu czujek pożarowych - temperatury -Montażu ręcznych ostrzegaczy pożaru -Montażu sygnalizatora optyczno-akustycznego -Przygotowanie, testowanie, praca próbna całego systemu alarmowego -Konserwacja kwartalna instalacji sygnalizacji ppoż. / okres 36 miesięcy/ Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. Należność za roboty remontowo - budowlane będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru końcowego Zamawiającemu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających stosownie do przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu robót atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu po wykonaniu robót atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu wykaz podwykonawców, którym zamierza powierzyć część zamówienia wraz z zakresem rzeczowo - finansowym powierzonej części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu umów zawartych z podwykonawcami o wykonanie części przedmiotu umowy, bezzwłocznie po ich zawarciu. Realizacja części umowy przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności ani obowiązków wynikających z umowy lub przepisów obowiązującego prawa. Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania podwykonawców jak za działania własne. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Gwarancję na wykonane prace będące przedmiotem postępowania określi Wykonawca w Załączniku nr 1 do SIWZ, która winna wynosić minimum 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach