Przetargi.pl
Roboty budowlane i wyburzeniowe przy budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni i w Akwarium Gdyńskim

Morski Instytut Rybacki w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 058 7356110
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki w Gdyni
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110
    REGON: 00014473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane i wyburzeniowe przy budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni i w Akwarium Gdyńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane i wyburzeniowe przy budynku Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni i w Akwarium Gdyńskim Wartość Przedmiotu Zamówienia: > 14 000 euro < 5 150 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty ogólnobudowlane, rozbiórkowe i naprawcze nawierzchni betonowych) i wykonali je z należytą starannością, z przedstawieniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie Zał. Nr 3 do SIWZ) przy czym co najmniej jedna robota budowlana o wartości netto minimum 250.000,00PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). dysponują osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, i kanalizacyjnych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży. Osoby te winny być członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 350.000,00PLN Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 350.000,00PLN (słownie: siedemset tysięcy złotych). Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty, po upływie terminu ważności dokumentu ubezpieczeniowego odnowi ubezpieczenie, na co najmniej takich samych warunkach na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym (złożonym na własnym druku - jako ZAŁĄCZNIK 1a) Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 2. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty (ułożone kolejno) 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (tj. robotom ogólnobudowlanym, specjalistycznym rozbiórkowym i naprawczym nawierzchni betonowych) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym co najmniej jedna robota budowlana o wartości netto minimum 250.000,00PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); złożony na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ wraz z załączeniem kopii uprawnień, oraz aktualnych wpisów na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców; 4) Wykaz części zamówienia, która będzie wykonana przez podwykonawcę, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 350 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 350.000,00 PLN. 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 350.000,00PLN. 9) Harmonogram robót złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 10) Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAŁĄCZNIK B do SIWZ; 11) WZÓR UMOWY - uzupełniony o brakujące dane, parafowany przez osobę-y właściwą-e do reprezentowania Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK C do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach