Przetargi.pl
Roboty budowlane i remontowe w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Białogardzie, Kołobrzegu i Wałczu.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485533 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485533, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane i remontowe w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Białogardzie, Kołobrzegu i Wałczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i remontowe w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie i budynkach podległych Inspektoratów w Białogardzie, Kołobrzegu i Wałczu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1 - Budowa parkingu w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; budowa parkingu poprzez utwardzenie terenów zieleni o powierzchni 168 m? kostką brukową betonową o grubości 8 cm; wyznaczenie miejsc parkingowych w ilości 4 szt.; Zadanie nr 2 - Wykonanie wentylacji z klimatyzacją precyzyjną w archiwum zakładowym nr 3 w Oddziale ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30; wykonanie dwóch niezależnych układów wentylacji mechanicznej z klimatyzacją precyzyjną (montażem 2 szaf) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej w zakresie parametrów powietrza w pomieszczeniach archiwum; poprowadzenie kanałów wentylacyjnych pod stropem o maksymalnej wysokości 20 cm; urządzenia powinny posiadać parametry nie gorsze niż: stała, niezawodna praca przez cały rok (24h na dobę); fabryczne przystosowanie do pracy w pomieszczeniach archiwum ze względu na tryb chłodzenia w temperaturach ujemnych tj. od -10?C; wysokie współczynniki efektywności energetycznej (przynajmniej klasy A-EER>3,0 dla standardowych warunków obliczeniowych i filtrem klasy EU4) w celu zapewnienia zoptymalizowania zużycia energii; system powinien mieć funkcję restartu po zaniku napięcia bez utraty ustawień parametrów pracy, możliwość sygnalizowania stanu pracy oraz pamięć alarmów w kolejności czasu ich występowania (w języku polskim); urządzenie powinno mieć pełną obsługę serwisową od przodu; charakterystyka pomieszczenia: powierzchnia: 177,85 m?, wysokość: 256 cm, w pomieszczeniu zamontowane są regały samojezdne, brak wentylacji grawitacyjnej; Zadanie nr 3 - Malowanie pomieszczeń, wymiana wykładzin na wykładziny PCV w Inspektoracie ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze starych tynków wewnętrznych ścian w ilości 2 655,96 m? oraz sufitów w ilości 884,15 m? w kolorze białym; malowanie farbami olejnymi krat i balustrad w ilości 24 475 m? wraz z robotami towarzyszącymi; wymiana istniejących okładzin dywanowych na wykładziny homogeniczne zbieżne z istniejącymi typu Tarket w ilości 53,25 m?; wymiana uszkodzonych płyt sufitu podwieszanego w ilości 25,45 m?, wymiana i docieplenie zadaszenia wykusza; domurowanie ścianki; Zadanie nr 4 - Wymiana kabin natryskowych w łazienkach w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; wymiana istniejących kabin prysznicowych i baterii natryskowych w ilości 6 szt. wraz z robotami towarzyszącymi; montowane kabiny prysznicowe powinny posiadać parametry nie gorsze niż: przesuwne drzwi, wysokość kabiny wraz brodzikiem - ok 200 cm, wypełnienie z przezroczystego, hartowanego szkła o grubości 5 lub 6 mm, łożyskowane rolki zapewniające płynne przesuwanie drzwi kabiny, wyposażone w górne i dolne rolki, system wypinania drzwi kabiny, magnetyczne uszczelki gwarantujące szczelne domknięcie drzwi kabiny, wyposażone w górne i dolne rolki, system wypinania drzwi kabiny, magnetyczne uszczelki gwarantujące szczelne domknięcie drzwi kabiny, możliwość regulacji na profilach ściennych, metalowe, dwupunktowe uchwyty; Zadanie nr 5 - Malowanie pomieszczeń, wymiana rynien i rur spustowych, malowanie ogrodzenia w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze starych tynków wewnętrznych ścian w ilości 1 572,60 m? i sufitów w ilości 444,50 m? w kolorze białym; malowanie farbami olejnymi stolarki drzwiowej, schodów, krat i balustrad w ilości 198,56 m? wraz z robotami towarzyszącymi; wymiana istniejących wykładzin dywanowych na wykładziny homogeniczne zbieżne z istniejącymi typu Tarket w ilości 29,4 m?; malowanie elementów ogrodzenia: betonowych - 87,36 m?, metalowych - 80,11 m?, siatki - 273,42 m?; remont wiaty śmietnikowej. Dla wszystkich urządzeń o wskazanych parametrach nie gorszych niż Wykonawca dołączy karty techniczne lub karty katalogowe. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją / uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Termin płatności 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Oddziału i Inspektoratów. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zusw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach