Sąd Rejonowy w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sądowa 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3515100, 3515156 , fax. 0-34 3515133
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lublińcu
ul. Sądowa 3 3
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 0-34 3515100, 3515156, fax. 0-34 3515133
REGON: 00032210000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane - wykonanie i montaż daszku ochronnego nad wejściem głównym oraz poręczy schodowej w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wykonanie i montaż daszku zabezpieczającego strefę wejścia do budynku Sądu przed opadającymi z górnej części frontowej elewacji zlodowaciałych zmarzlin oraz poręczy przyściennej pozwalającej na łatwiejsze pokonanie pierwszych trzech stopni wejścia głównego do budynku. Budynek Sądu Rejonowego jest ujęty w ewidencji zabytków. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 2.1dokumentacji projektowej na montaż daszku ochronnego nad wejściem głównym oraz poręczy schodowej - załącznik nr 8 do SIWZ; 2.2specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ; 2.3przedmiarze robót z czerwca 2012 r. na daszek ochronny nad wejściem głównym - załącznik nr 10 do SIWZ; 3.Uwaga: W 2008 r. w Sądzie Rejonowym w Lublińcu był kapitalny remont elewacji. W razie uszkodzenia elewacji Wykonawca dokona napraw na własny koszt. 4.Dokumentacja projektowa obejmuje: 4.1 projekt architektoniczno-budowlany na wykonanie i montaż daszku ochronnego nad wejściem głównym oraz poręczy schodowej; 4.2 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 5.Przedmiar robót - pełni jedynie funkcję pomocniczą Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia) ZAMAWIAJĄCY uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń WYKONAWCY z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od WYKONAWCÓW bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prac remontowych. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez WYKONAWCĘ obciążają WYKONAWCĘ zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 6.Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe. 7.Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. 8.Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 9.Dokładne wymiary WYKONAWCA powinien sprawdzić w naturze. 10.Od WYKONAWCÓW oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27