Przetargi.pl
Roboty budowlane - rozbudowa instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru i instalacji grawitacyjnego oddymiania pożarowego klatki schodowej głównej oraz instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3

Sąd Rejonowy w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sądowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3515100, 3515156 , fax. 0-34 3515133
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lublińcu
    ul. Sądowa 3 3
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 0-34 3515100, 3515156, fax. 0-34 3515133
    REGON: 00032210000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - rozbudowa instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru i instalacji grawitacyjnego oddymiania pożarowego klatki schodowej głównej oraz instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - rozbudowa istniejącej instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru i instalacji grawitacyjnego oddymiania pożarowego klatki schodowej głównej oraz wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3, mające na celu objęcie pełną ochroną całego budynku sądu. Budynek Sądu Rejonowego jest ujęty w ewidencji zabytków. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 2.1Dokumentacji projektowej na: a)rozbudowę instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru: opis techniczny oraz rysunek nr 1 Schemat instalacji SAP-linia dozorowa 1 2 3 4, rysunek nr 2 Piwnica, rysunek nr 3 Parter, rysunek nr 4 Piętro I, rysunek nr 5 Piętro II, rysunek nr 6 poddasze - załącznik nr 8a do SIWZ. b)rozbudowę instalacji grawitacyjnego oddymiania pożarowego klatki schodowej głównej: opis techniczny oraz rysunek nr 1 Rozbudowa instalacji oddymiania, - załącznik nr 8b do SIWZ. c)instalację przeciwpożarowego wyłącznika prądu: opis techniczny oraz rysunek nr 1 arkusz nr 1 Schemat instalacji - piwnica, rysunek nr 1 arkusz nr 2 Schemat instalacji - parter, rysunek nr 2 arkusz nr 1 Schemat ideowy systemu zasilania - legenda, rysunek nr 2 arkusz nr 2 Schemat ideowy systemu zasilania - stan projektowany, rysunek nr 3 Wygląd elewacji tablic elektrycznych - załącznik nr 8c do SIWZ. 2.2przedmiarze robót z 12.05.2011 r. na rozbudowę instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru - załącznik nr 9 do SIWZ; 2.3przedmiarze robót z 01.08.2011 r. na rozbudowę instalacji grawitacyjnego oddymiania - załącznik nr 10 do SIWZ; 2.4przedmiarze robót z 12.05.2011 r. na wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu - załącznik nr 11 do SIWZ; 2.5szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy - załącznik nr 12 do SIWZ. 3.Uwaga: Dokumentacja projektowa dotycząca przebiegu tras okablowania na poszczególnych kondygnacjach (piwnica , parter, I piętro, II piętro i poddasze) budynku sądu tj. rysunek nr 2 Piwnica, rysunek nr 3 Parter, rysunek nr 4 Piętro I, rysunek nr 5 Piętro II, rysunek nr 6 poddasze, rysunek nr 1 arkusz nr 1 Schemat instalacji - piwnica, rysunek nr 1 arkusz nr 2 Schemat instalacji - parter - dostępna jest w siedzibie Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3. 4.Dokumentacja projektowa obejmuje: 4.1projekt architektoniczno-budowlany na rozbudowę instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru; 4.2projekt architektoniczno-budowlany na rozbudowę instalacji grawitacyjnego oddymiania pożarowego klatki schodowej głównej; 4.3projekt architektoniczno-budowlany na instalację przeciwpożarowego włącznika prądu. 5.Przedmiary robót - pełnią jedynie funkcję pomocniczą Elementy robót nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa) ZAMAWIAJĄCY uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń WYKONAWCY z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od WYKONAWCÓW bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie prac budowlanych. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez WYKONAWCĘ obciążają WYKONAWCĘ zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 6.Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe. 7.Uwaga: Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia odbywać będą się na czynnym obiekcie, co wiąże się z odpowiednim ułożeniem harmonogramu robót. Większość robót powinna być wykonywana po godzinach urzędowania sądu lub w dni wolne od pracy. 8.Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 9.Dokładne wymiary WYKONAWCA powinien sprawdzić w naturze. 10.Od WYKONAWCÓW oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach