Przetargi.pl
Roboty budowlane - remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3

Sąd Rejonowy w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Sądowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3515100, 3515156 , fax. 0-34 3515133
  • Data zamieszczenia: 2010-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lublińcu
    ul. Sądowa 3 3
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 0-34 3515100, 3515156, fax. 0-34 3515133
    REGON: 00032210000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu przy ul. Sądowa 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu, ul. Sądowa 3, polegający w szczególności na wyremontowaniu 5 pomieszczeń WC, a także na przystosowaniu jednego z tych pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa (opis techniczny - punkt 2.3.1, 2.3.2, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 i 2.4 oraz rysunek nr 1 Projekt rzut piwnic, rysunek nr 2 Projekt rzut parteru, rysunek nr 3 Projekt rzut I piętra, rysunek nr 4 Projekt rzut II piętra, rysunek nr 13 Projekt Toalet, rysunek nr 14 Wykaz Drzwi, rysunek nr 18 Widok drzwi projektowanych, rysunek nr 19 Detal drzwi projektowanych i rysunek nr 20 Detal zawiasu drzwi projektowanych - załącznik nr 8 do SIWZ; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ; przedmiar robót z marca 2010 r. - załącznik nr 10 do SIWZ; szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Zakres robót, zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót, obejmuje m.in.: wymianę posadzki (terakota), wymianę glazury na ścianach, montaż podwieszanych sufitów (płyty gipsowo-kartonowe, wodoodporne oraz dodatkowo na II piętrze ognioodporne - REI 60) malowanie sufitów, wymianę umywalek, misek klozetowych i armatury łazienkowej, wymianę drzwi oraz niezbędne poprawki w zakresie instalacji wod-kan., dodatkowo na parterze przystosowanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych. 4) Kolor posadzki, glazury na ścianach i fugi oraz dokładny kolor drzwi (oznaczone symbolem Dp-5 na rysunku nr 14) zostanie uzgodniony z ZAMAWIAJĄCYM po podpisaniu umowy. 5) Rodzaj oraz dokładny kolor drzwi oznaczonych na rysunkach nr 14, 18, 19, 20 symbolem Dp-1 zostanie uzgodniony z ZAMAWIAJĄCYM i projektantem po podpisaniu umowy. 6) Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe. 7) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (w tym zastosowane materiały i urządzenia) - 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 8) Od WYKONAWCÓW oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach