Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE: 1.REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 74 WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA TERENIE CSŁiI W ZEGRZU. 2.REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 273 NA TERENIE JW.4226 RWT W MODLINIE TWIERDZY.

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE: 1.REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 74 WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA TERENIE CSŁiI W ZEGRZU. 2.REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 273 NA TERENIE JW.4226 RWT W MODLINIE TWIERDZY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: 1)remont pomieszczeń w budynku nr 74 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na terenie CSŁiI w Zegrzu. 2)remont pomieszczeń w budynku nr 273 na terenie JW.4226 RWT w Modlinie Twierdzy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót: - dla części nr 1 - zał. nr 2 do projektu umowy, - dla części 2 - zał. nr 2a do projektu umowy b)-przedmiar robót- ślepy kosztorys: -dla części 1 - zał. nr 10 do SIWZ, -dla części 2 - zał. nr 10a do SIWZ c)zestawienie materiałów: -dla części 1 - zał. nr 11 do SIWZ, -dla części 2 - zał. nr 11a do SIWZ d)zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej: -dla części 1 - zał. nr 12 do SIWZ, -dla części 2 - zał. nr 12a do SIWZ 3.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący: -dla części 1 - zał. nr 13 do SIWZ, -dla części 2 - zał. nr 13a do SIWZ 4.Zamawiający wymaga okresu gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót: dla części nr 1 - 36 miesięcznej gwarancji. dla części nr 2 - nie mniej niż 36 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji w części 2 jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5.Wymagany termin realizacji zamówienia: 1)dla części nr 1 - do 100 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę. 2)dla części nr 2 - do 04.12.2015 r. 6.Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części nr 1 - 9 500, 00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset zł). dla części nr 2 - 17 500, 00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach