Przetargi.pl
Roboty adaptacyjne w niektórych pomieszczeniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie.

Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 43 40 279, 44 03 354 , fax. 91 43 40 129
  • Data zamieszczenia: 2012-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
    pl. Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 43 40 279, 44 03 354, fax. 91 43 40 129
    REGON: 00701702100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty adaptacyjne w niektórych pomieszczeniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Roboty adaptacyjne w niektórych pomieszczeniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie na potrzeby projektu - Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry - projekt nr 2010-PL-70206 - P. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień roboty będące przedmiotem niniejszej specyfikacji są zawarte w ; Dział 45000000-7 Roboty budowlane Grupa objęta zamówieniem 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórek obiektów budowlanych, roboty ziemne 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków Klasa i kategoria robót 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45432110-8 Kładzenie podłóg 45442100-8 Roboty malarskie 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 1. INFORMACJA O TERENIE BUDOWY Lokalizacja - Budynek znajduje się w Szczecinie na działce nr 21/5, obręb 1039 Skrócony opis zamówienia 1. Roboty murowe a. wymurowanie ścianki działowej z płytek gazobetonowych celem podziału pom.32 na 32a i 32b b. osadzanie ościeżnic drzwiowych 2. Stolarka i ślusarka a. Przygotowanie ościeży b. Osadzanie i uszczelnianie stolarki 3. Roboty tynkarskie (szpachlowanie, okładziny i ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych). a. zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów b. przygotowanie podłoża - naprawa rys, pęknięć i uszkodzonych tynków, gruntowanie c. wykonanie tynków cementowo-wapiennych na nowych ścianach murowanych oraz szpachlowania ścian i stropów pod malowanie d. wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym jednowarstwowym e. wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych 4. Posadzki a. zerwanie istniejących warstw posadzkowych- podłogi podniesionej w pom.29a, paneli drewnianych i klepki b. oczyszczenie i wyszlifowanie podłoża c. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w pom. Socjalnym d. wyrównanie podłoża zaprawa cementowa e. ułożenie podłogi z parkietu dębowego f. ułożenie podłogi technologicznej podniesionej na stelażu z wykończeniem antystatycznym g. posadzka z płytek gresowych ułożonych na zaprawie klejowej 5. Roboty malarskie a. przygotowanie powierzchni do malowania- usunięcie starej farby, gruntowanie ścian i sufitów b. malowanie sufitów farbą paroprzepuszczalna, hydrofobowa białą c. malowanie ścian pomieszczeń biurowych farbą paroprzepuszczalna, hydrofobowa w kolorze RAL 7038 (szary) do wys. 2.30m ,a wyżej białą d. malowanie farbą olejną starych grzejników 6. Wentylacja mechaniczna a. przekucie otworów pod kanały wentylacyjne w ścianach i suficie b. montaż kanałów wentylacyjnych z rur Spiro c. montaż nawiewników okiennych z okapnikiem o wydajności max 35 m3/h d. montaż wentylatora kanałowego K100M oraz tłumików akustycznych fi 100mm , L=600mm e. montaż zaworów wentylacyjnych i wyrzutni ściennej o śr. fi 100mm f. montaż klap przeciwpożarowych odcinających o śr. 100mm w miejscu przejść kanałów przez elementy oddzielenia pożarowego (ściany i strop) g. obudowa kanałów wentylacyjnych płytą gipsowo-kartonową 7. Instalacje wodociągowo-kanalizacyjne a. przekucie otworów i bruzd w ścianach dla rurociągów b. montaż rurociągów wody zimnej i ciepłej w bruzdach z przewodów PEX-c o śr. 18/2,5mm c. montaż baterii zlewozmywakowej stojącej o śr. 15mm d. ułożenie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PCV-U (kolor popielaty) e. montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej jednokomorowego z płytą ociekową f. izolacja rurociągów wody zimnej i ciepłej otulinami z polietylenu gr. 9mm g. zabezpieczenie przejść ogniowych przez ściany masą ogniochronną h. próby szczelności instalacji wodociągowej 8. Instalacje elektryczne a. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej b. przekucie otworów i bruzd w ścianach dla przewodów elektrycznych c. wykonanie nowej instalacji oświetlenia d. wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych e. wykonanie instalacji niskoprądowej f. sprawdzenia i pomiary elektryczne g. izolacja rurociągów wody zimnej i ciepłej otulinami z polietylenu gr. 9mm h. zabezpieczenie przejść ogniowych przez ściany masą ogniochronną i. próby szczelności instalacji wodociągowej UWAGA Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące Przebudowy pomieszczeń biurowych w budynku Czerwonego Ratusza pl. Batorego 4 zawarte są w Załącznikach A, B, C i D do opisu przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 6 000.00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 21.11.2012 r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto - Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa z dopiskiem -Depozyty- , nr konta - 791010 1010 0056 0113 9120 0000. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego tj. pok. nr.18, w godz. 09:00 - 13:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 6 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uzs.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach