Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC, UL. PARKOWA - DZ. NR 265 ORAZ ŁĄCZNIKA UL. MIŁEJ I UL. LEŚNEJ - DZ. NR 268 GMINA DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA REMONCIE NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W MIEJSCOWOŚCI SIEDLEC, UL. PARKOWA - DZ. NR 265 ORAZ ŁĄCZNIKA UL. MIŁEJ I UL. LEŚNEJ - DZ. NR 268 GMINA DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni i konstrukcji dróg zlokalizowanych w miejscowości Siedlec, ul. Parkowa - dz. nr 265 oraz łącznika ul. Miłej i Leśnej - dz. nr 268 gm. Długołęka. 2. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 3, ma na celu remont polegający na odnowie nawierzchni i konstrukcji dróg zlokalizowanych w miejscowości Siedlec, ul. Parkowa - dz. nr 265 oraz łącznik ul. Miłej i Leśnej - dz. nr 268, gm. Długołęka, w/g poniższego zakresu: 1) Część pierwsza: ul. Parkowa, dz. nr 265: a) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - 215 mb, b) przyjęcie i utylizacja odpadów: gruz/grunt - 263,87 m3 c) wykonanie konstrukcji jezdni- 865,25 m2, d) podwójne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 865,25 m2, e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych o grubości 7cm (warstwa wiążąca - 4 cm i warstwa ścieralna - 3 cm) - 865,25 m2, f) transport mieszanki mineralno - bitumicznej na plac budowy, g) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - pobocza - 167,05 m2, h) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - skrzyżowanie - 15,00 m2 i) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej - 0,7 t, j)wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej 8 cm - 10,00 m2 k) wykonanie remontu cząstkowego ścieku z kostki kamiennej 18/20 - 2,40 m2, l) wykonanie ścieków ulicznych z kostki kamiennej 18/20 na podsypce cementowo piaskowej, 1 rząd kostki - 10,00 m, m) Wykonanie ławy betonowej pod ściek - 0,30 m3 n) montaż znaków drogowych - 3 szt., o) regulacja pionowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych -1,0 m3, p) montaż zapór drogowych typu U-20B - 7 szt. q) sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, r) sporządzenie projektu organizacji ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, 2) Część druga: łącznik ul. Miłej i Leśnej, dz. nr 268: a) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - 124,00 mb, b) przyjęcie i utylizacja odpadów: gruz/grunt - 125,45 m3 c) wykonanie konstrukcji jezdni- 371,13 m2, d) podwójne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 371,13 m2, e) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych o grubości 7cm (warstwa wiążąca - 4 cm i warstwa ścieralna - 3 cm) - 371,13 m2, f) transport mieszanki mineralno - bitumicznej na plac budowy, g) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - pobocza - 122,00 m2, h) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - zjazdy - 18,00 m2 i) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej - 1,4 t, j) montaż znaków drogowych - 7 szt., k) regulacja pionowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych -0,5 m3, l) sporządzenie projektu organizacji ruchu zastępczego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, m) sporządzenie projektu organizacji ruchu docelowego i uzgodnienie go z właściwymi instytucjami, W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegającą w drodze sieć wodociągową. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni bitumicznej zapewniony był do nich swobodny dostęp. Obecny podczas przekazania placu budowy pracownik ZUK Sp. z o.o. dokładnie określi przebieg przedmiotowej infrastruktury w terenie. 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez KEZM-BUD Zbigniew Mączka z siedzibą przy ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław, tel. 600 930 694 tj. w: 1) Dokumentacji technicznej 2) Przedmiarze robót 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 27 stycznia 2010 r., zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1 Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. a) złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej (należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) roboty budowane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej: - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno bitumicznej w ilości co najmniej 300,00m2. o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych e) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz; d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w lit. c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wraz z podaniem formy udostępnienia zasobów np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp. f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. f) przez inne podmioty. 1.3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, będzie polegać na zasobach innych podmiotów(na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - c, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.5 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.3 i 1.4 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1 Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. a) złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej (należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) lub tożsamej w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami, c) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (tj. zakończyli) roboty budowane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali co najmniej: - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni mineralno bitumicznej w ilości co najmniej 300,00m2. o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto, oraz załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych e) złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.2 W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji, protokołu odbioru) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane (tj. zakończone) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a), Wykonawca wskazał niezbędne zasoby, którymi będzie dysponował na okres wykonania przedmiotu zamówienia wraz z podaniem formy i zakresu udostępnienia zasobów (np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp.) c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz; d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w lit. c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wraz z podaniem formy udostępnienia zasobów np. konsultacje, wizytacja na budowie, podwykonawstwo itp. f) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów o posiadaniu zdolności finansowej przez te podmioty, jeżeli Wykonawca wskaże, iż w będzie polegał na zdolności finansowej, o której mowa w lit. f) przez inne podmioty. 1.3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, ustawy polegać będzie na zasobach innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w rozdz. II. ust. 2 siwz. 1.4 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 oraz 4 jedynie w zakresie sytuacji finansowej, będzie polegać na zasobach innych podmiotów(na zasadach określonych w art. 26 ust 2b. ustawy), w zakresie ust. 1.1 lit. a - c, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wskazane w rozdz. II ust. 1.2. 1.5 W przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1.3 i 1.4 Zamawiający wymaga, aby kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów były poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca powinien załączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich). 3. Niezależnie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach