Przetargi.pl
Zakup i dostawa 80 sztuk komputerów dla Gminy Legnickie Pole

Wójt Gminy Legnickie Pole ogłasza przetarg

  • Adres: 59-241 Legnickie Pole, ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8582816 , fax. (076) 858 28 12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Legnickie Pole
    ul. Kiliana Ignaza Dientzenhofer`a 1 1
    59-241 Legnickie Pole, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8582816, fax. (076) 858 28 12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnickiepole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 80 sztuk komputerów dla Gminy Legnickie Pole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 80 sztuk fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów). Zakup komputerów jest realizowany w ramach projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion w Gminie Legnickie - którego głównym celem jest zapewnienie dostępu do Internetu szerokopasmowego. Komputery, stanowiące własność Gminy Legnickie Pole, zostaną przekazane do użytkowania przez okres 5 lat mieszkańcom gminy zagrożonym wykluczeniem społecznym z powodu trudnej sytuacji materialnej i/lub niepełnosprawności. Celem programu jest zdobycie lub rozszerzenie wiedzy, umiejętności informatycznych, poszerzenie możliwości korzystania z usług elektronicznych np.: e-sprzedaży, e-bankowości oraz nawiązywania kontaktów drogą elektroniczną przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagane przez zamawiającego minimalne parametry techniczne dla komputerów przenośnych (laptopów), został zawarty w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 1 do nin. siwz. 2.Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do : 2]dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez zamawiającego, 3]udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres co najmniej 36 miesięcy i dostarczenie kart gwarancyjnych, 4]udzielenia licencji na oprogramowanie (pakiet Office) i jego aktualizację, 5]udzielenia licencji na oprogramowanie antywirusowe i jego aktualizację, 6]dołączenie instrukcji obsługi dla każdego dostarczonego komputera, 7]świadczenia usług serwisowych i konserwacyjnych na dostarczone komputery przez okres trwania gwarancji jakości i o rękojmię za wady co najmniej 36 miesięcy, na zasadach określonym umową, której wzór stanowi załącznik do nin. siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale III siwz mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1]spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pz; 2]wykonali co najmniej 2 (dwie) dostawy komputerów (komputery przenośne lub stacjonarne) po 50 sztuk każda dostawa, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) każda dostawa ; 3]dysponują minimum 3 (trzema) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, w tym certyfikat serwisowy od producenta oferowanych komputerów w ramach nin. zamówienia oraz doświadczenie w zakresie świadczenia usług serwisowych i konserwacji sprzętu komputerowego; 4]są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5]wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 2.Zgodnie z art. 26 ust. 2a Pzp, wykonawca w zakresie wskazanym przez zamawiającego zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert, że spełnia warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 3.Konsorcjum - wykonawcy ubiegający wspólnie się o udzielenie zamówienia - art. 23 Pzp. 1]Za podmioty ubiegające wspólnie się o udzielenie zamówienia uznaje się tzw. konsorcja. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2]W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie przedmiotowego zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 ppkt 1]-4] nin. rozdziału oceniane będzie łącznie dla wszystkich wykonawców. 3]Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 1 nin. rozdziału wykonawcy muszą przedłożyć oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI nin. siwz. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły - spełnia-nie spełnia - na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 1] - 4], wykonawca jest zobowiązany przedłożyć : ad.1] oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do siwz, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Pzp); ad.2] wykaz wykonanych co najmniej 2 (dwóch) dostaw po 50 komputerów każda, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tys. zł każda dostawa, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik Nr 6 do siwz; ad.3] wykaz osób, które będą świadczyć usługi serwisowe i konserwacyjne dostarczonych komputerów, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do siwz, oraz certyfikaty serwisowe producenta oferowanych komputerów w ramach nin. zamówienia; ad.4] opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 5], wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: 1]oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 4; 2]aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz; 3]aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4]aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składem na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5]aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania; 6]aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i rozdziale V nin. siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione rozdziale VI pkt 2 ppkt 1] -6] nin. siwz. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których wskazanych w pkt 2 ppkt. 2] - 5] składa dokument lub dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4.Wymagane dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których będzie polegał wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnickiepole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach