Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na przeprowadzeniu modernizacji węzła cieplnego wraz z wykonaniem remontu instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach o nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 8 zlokalizowanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy 48/ZP/13

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2013-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na przeprowadzeniu modernizacji węzła cieplnego wraz z wykonaniem remontu instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach o nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 8 zlokalizowanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy 48/ZP/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przeprowadzeniu modernizacji węzła cieplnego wraz z wykonaniem remontu instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynkach o nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 8 zlokalizowanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlano - wykonawczy, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiary robót. 3. Roboty budowlane przeprowadzone będą na terenie wojskowym, zamkniętym w budynkach czynnych, w kompleksie wojskowym przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 4. Teren budowy należy oznaczyć, a także wyznaczyć strefy ochronne. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy do czasu dokonania odbioru końcowego. Koszt zabezpieczenia terenu budowy ponosi Wykonawca, nie podlega on odrębnej zapłacie i powinien być włączony w cenę umowną. 6. Wykonawca jest zobowiązany do takiego prowadzenia robót budowlanych, aby zminimalizować ich uciążliwość. 7. Osoby realizujące przedmiot umowy muszą posiadać jednakowe stroje robocze z identyfikatorem. 8. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółowy harmonogram robót w układzie tygodniowym, obustronnie uzgodniony z Zamawiającym. 9. Roboty budowlane Wykonawca może prowadzić tylko w dni robocze w godzinach służbowych, tj. 7.30 - 15.30 (poniedziałek - piątek). Wykonywanie prac poza godzinami służbowymi oraz soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy może odbywać się w uzasadnionych sytuacjach po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 10. Ponadto Zamawiający wymaga ciągłej obecności osoby pełniącej funkcję kierownika budowy w czasie wykonywania robót budowlanych w obiekcie Zamawiającego. 11. Gwarancja (licząc od następnego dnia po dokonaniu odbioru końcowego robót budowlanych) - 36 miesięcy. 12. Serwis i konserwacja węzła cieplnego (licząc od następnego dnia po dokonaniu odbioru końcowego robót budowlanych) - 36 miesięcy. 13. Realizacja zadania związana jest z możliwością dostępu Wykonawcy do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. W związku z powyższym osoby biorące udział w realizacji zamówienia (co najmniej osiem osób wykonujących roboty budowlane oraz kierownik budowy i kierownicy robót) muszą posiadać ważne (aktualne) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej (Wykonawcy), wydane na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 poz. 1228) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, o których mowa w art. 19 i 20 ustawy o ochronie informacji niejawnych, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz sposobu rozliczania kosztów przeprowadzenia szkolenia przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę kontrwywiadu Wojskowego (Dz. U. nr 258, poz. 1751). 14. Wymagania dotyczące osób biorących udział w realizacji umowy w zakresie ochrony informacji niejawnych zawarte są w Instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego. 15. Realizacja robót w strefach ochronnych możliwa będzie wyłącznie pod stałym nadzorem użytkowników pomieszczeń oraz po wcześniejszym zabezpieczeniu przez nich wszystkich dokumentów niejawnych przed nieuprawnionym dostępem. 16. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje harmonogram robót w poszczególnych pomieszczeniach rozmieszczonych w strefach ochronnych. 17. Rozpoczęcie robót budowlanych jest możliwe po uzyskaniu przepustek okresowych. 18. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, zaleceniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i uzyskają akceptację Zamawiającego. 19. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, zaleceniach została wskazana technologia wykonania robót, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej równoważnej technologii pod warunkiem, że zapewni ona uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i uzyska akceptację Zamawiającego. 20. Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane materiały / technologie równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/343.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach