Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY DŁUGOŁĘKA Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTRONNEGO CHODNIKA, ODWODNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJE, OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DZIAŁKACH NR EW.: 40/7; 40/16; 92; 93; 94; 95; 97; 107/14; 107/15; 107/16; 108/15; 108/18, 119 W OBRĘBIE PIECOWICE, GMINA DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Wrocławska 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3152186 , fax. 071 3152578
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Wrocławska 18 18
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3152186, fax. 071 3152578
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE DRÓG BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY DŁUGOŁĘKA Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI JEZDNI, JEDNOSTRONNEGO CHODNIKA, ODWODNIENIA PASA DROGOWEGO, WJAZDÓW I WEJŚĆ NA POSESJE, OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DZIAŁKACH NR EW.: 40/7; 40/16; 92; 93; 94; 95; 97; 107/14; 107/15; 107/16; 108/15; 108/18, 119 W OBRĘBIE PIECOWICE, GMINA DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane polegające na przebudowie dróg będących własnością Gminy Długołęka z wykonaniem nawierzchni jezdni, jednostronnego chodnika, odwodnienia pasa drogowego, wjazdów i wejść na posesje, oświetlenia drogowego na działkach nr ew.: 40/7; 40/16; 92; 93; 94; 95; 97; 107/14; 107/15; 107/16; 108/15; 108/18, 119 w obrębie Piecowice, gmina Długołęka. 2. Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni betonowej i gruntowej na nawierzchnię z asfaltobetonu i kostki betonowej, a także uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) zakres prac związany z budową drogi: a1) budowa jezdni o szer. 5,0 - 6,0m o nawierzchni bitumicznej, a2) budowa ciągu pieszo - jezdnego o szer. 3,96 - 5,5m z kostki betonowej, a3) budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szer. 1,30 - 2,0m, a4) budowa zjazdów do posesji o szer. min. 3,0m i skosie wjazdowym 1:1 z kostki betonowej, a5) budowa kanalizacji deszczowej z dwoma wylotami do rowu melioracyjnego na potrzeby odwodniania pasa drogowego, a6) odmulenie rowów i umocnienie ich skarp płytami ażurowymi, a7) budowa nowego i uzupełnienie istniejącego oświetlenia ulicznego, a8) zabezpieczenie rurami osłonowymi kabli doziemnych, a9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, a10) lokalne zmiany przebiegu trasy kabli energetycznych i teletechnicznych. b) parametry budowanej drogi: b1) odcinek nr 1 (dz. nr ew. 95) - nawierzchnia bitumiczna szer. 6,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm z jednostronnym chodnikiem szer. 1,5 - 2,0m, ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm, b2) odcinek nr 2 (dz. nr ew. 94) - nawierzchnia bitumiczna szer.5,0 - 6,0m ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm z jednostronnym chodnikiem szer. 1,3 - 2,0m, ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm, b3) łącznik (dz. nr ew. 93, 119) - nawierzchnia z kostki betonowej szer.3,95 - 5,5m z lokalnym przewężeniem 3,0 - 3,75m, ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30cm, b4) nawierzchnia bitumiczna(odcinek nr 1 i nr 2)- 6 935 m2 , b5) nawierzchnia z kostki betonowej szarej (łącznik, chodnik) - 1 538 m2 , b6) nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej (wjazdy i wejścia na posesje) - 521 m2, b7) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową - 57,2 m2, c) zakres prac związanych z budową kanalizacji deszczowej: Do zaprojektowanych odcinków kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową przewiduje się odbiór wód deszczowych z korpusu drogowego i odprowadzenie za pomocą kanałów deszczowych ?315mm PVC-U do istniejącego odbiornika za pomocą wylotów W1 i W2 Wloty muszą być wyposażone w klapy burzowe, w celu uniemożliwienia wystąpienia cofnięcia wód z istniejących cieków wodnych. Wody deszczowe płynące kanałami będą skierowane do studni kanalizacyjnych i ostatecznie do wylotów W1 i W2 do odbiornika. W ramach odprowadzenia wód deszczowych należy wykonać: - wylot W1 do rowu nr dz. 107/16 - wylot W2 do rowu nr dz. 107/15 W celu odwodnienia jezdni, należy poprowadzić rurę z PVC-U o sztywności obwodowej SN8. Na kanałach głównych dobrano średnice ?315mm, na przykanalikach przewidziano średnicę ? 160mm. Średnice dobrano wg nomogramu dla rur PVC, przy założeniu obliczeniowych przepływów, wynikających z deszczu miarodajnego. Wylot kanału do odbiornika należy wykonać z rur PVC-U o średnicy ?315mm zabezpieczonych kratą na wylocie oraz klapą burzową. Konstrukcję wylotu należy wykonać z betonu B-25 mrozoodpornego F 150, zastosować element prefabrykowany lub metodę na mokro na podsypce żwirowej grubości 15 cm po zagęszczeniu. Dno cieku na odcinku wylotu kanału należy umocnić elementami betonowymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm, natomiast skarpy narzutem kamiennym lub płytami betonowymi 50x50x7cm (2 rzędy) na podsypce jak dno. d) parametry kanalizacji deszczowej: d1) kanał z rur dwuściennych PVC-U ?315mm - 1 484m, d2) przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC-U ?160mm - 161m, d3) studnie rewizyjne betonowe ?1000mm - 56 szt., d4) studzienki ściekowe uliczne żelbetowe ?500mm z osadnikiem bez syfonu (wpust uliczny) - 36 szt., d5) studzienki ściekowe uliczne żelbetowe ?500mm z osadnikiem bez syfonu (wpust krawężnikowy) - 1 szt., d6) separator PSW LAMELA 10/100 - 2 szt., d7) osadnik 3,5m3. - 2 szt., d8) wylot kolektora ?315mm (żelbetowy element prefabrykowany z betonu B-25, mrozoodpornego F150). Zabezpieczenie wylotu: krata z klapą burzową zwrotną - 2 szt., d9) czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp 2 x 100m przy wylotach kanalizacji deszczowej - 200m. e) zakres prac związanych z budową i uzupełnieniem oświetlenia drogowego: Oświetlenie zaprojektowano jako całonocne przy pomocy opraw ulicznych typu SGS101 z sodowym źródłem światła 1 x SON-TPP o mocy 70W. Obudowa wykonana ze wzmocnionego włóknem szklanym, odpornego na promieniowanie UV polipropylenu, w kolorze jasno szarym, poliwęglanowy klosz, moduł mocujący wykonany z niekorodującego odlewu aluminium. f) parametry oświetlenia drogowego: f1) montaż słupów oświetleniowych typu OSH-90/3mm na fundamencie prefabrykowanym typu FBI -150 - 10 szt., f2) montaż wysięgników rurowych długości 0,5m na słupie - 13 szt., f3) montaż wysięgników rurowych długości 1,5m na słupie - 6 szt., f4) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu SGS101 z sodowym źródłem światła 1xSON-TPP o mocy 70W na wysięgniku - 19 szt., f5) ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 w rowach kablowych - 273m, f6) ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 w rurach osłonowych - 61m, f7) przebudowa szafy oświetlenia zewnętrznego - 1 szt., f8) demontaż fragmentu istniejącego kabla i ponowne ułożenie - 156m, f9) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami ochronnymi dwudzielnymi AROT o śr. do 110mm - 95m. g) zakres prac związanych z zabezpieczeniem przewodów telekomunikacyjnych: Zadanie polega na zmianie przebiegu kabla teletechnicznego należącego do Telekomunikacji Polskiej S.A. w związku z budową ulic w miejscowości Piecowice. Istniejący kabel w okolicy kilometra 0+270.0 należy przesunąć bez rozcinania powłoki kabla poza obręb jezdni, oraz zaleceniami zawartymi w uzgodnieniu z właścicielem sieci nr 62686. Na kable teletechniczne przechodzące pod jezdnią należy założyć rury osłonowe dwudzielne typu AROT PS 110. h) parametry części teletechnicznej: h1) zabezpieczenie istniejących kabli telekomunikacyjnych rurami ochronnymi dwudzielnymi AROT o śr. do 110 mm - 246m, h2) przełożenie kabla doziemnego - 15m, h3) montaż złączy - 2 szt. 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez ALFA PROJEKT Tomasz Płonka, ul. Strońska 4A/21, 50-540 Wrocław, tel. 071/ 70 71 203, 71 09 810, fax. 071/ 70 71 256, tj. w: 1) Projekcie architektoniczno-budowlanym dróg gminnych w obrębie wsi Piecowice, gmina Długołęka, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - drogi gminne w obrębie wsi Piecowice, 3) Projekcie organizacji ruchu zastępczego - drogi gminne w obrębie wsi Piecowice, 4) Projekcie organizacji ruchu docelowego - drogi gminne w obrębie wsi Piecowice, 5) Przedmiarze dla projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w obrębie wsi Piecowice - branża kanalizacja deszczowa, 6) Przedmiarze dla projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w obrębie wsi Piecowice - branża teletechniczna, 7) Przedmiarze dla projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w obrębie wsi Piecowice - branża elektryczna, 8) Przedmiarze dla projektu budowlano - wykonawczego dróg gminnych w obrębie wsi Piecowice - branże drogowa, docelowa organizacja ruchu, będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 06 lipca 2009 r., zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 10.08.2009 r., do godz. 10.00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony przebudowa dróg gminnych w Piecowicach. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 10.08.2009r. do godz. 10.00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez konsorcja w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12) Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14) Oświadczenie, że Wykonawca: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie: a) minimum 1000m 2 nawierzchni bitumicznej wraz z jej odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, b) minimum 500 m 2 nawierzchni z kostki wraz z jej odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c) oświetlenia drogowego. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej: - 300 000,00 złotych dla lit. a, - 300 000,00 złotych dla lit. b, - 50 000,00 złotych dla lit. c, w zakresie podanym powyżej. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji dotyczących zakresów wskazanych w lit. a, b i c jako trzy osobno realizowane zadania (stanowiące w sumie potwierdzenie wykonania całego, wskazanego w lit. a, b i c zakresu oraz potwierdzające wykonanie robót budowlanych o łącznej wartości równej co najmniej 650 000,00 zł brutto). 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500 000,00 złotych. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 i 4 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4) Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury VAT. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6) Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (z zastrzeżeniem art. 94 ust. 1a ustawy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 85 ust. 2 ustawy). 8) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9) Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 12) Oświadczenie, że Wykonawca przygotuje wszystkie wymagane w siwz dokumenty. 13) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 14) Oświadczenie, że Wykonawca: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie: a) minimum 1000m 2 nawierzchni bitumicznej wraz z jej odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, b) minimum 500 m 2 nawierzchni z kostki wraz z jej odwodnieniem za pomocą kolektora deszczowego w obszarze zabudowy jedno- lub wielorodzinnej, c) oświetlenia drogowego. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości brutto co najmniej: - 300 000,00 złotych dla lit. a, - 300 000,00 złotych dla lit. b, - 50 000,00 złotych dla lit. c, w zakresie podanym powyżej. Za dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie robót Zamawiający rozumie referencje lub protokoły odbioru wskazujące, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z umową, oraz potwierdzające wartość zrealizowanych robót, a w przypadku protokołów odbioru z wadami - dokument wskazujący, że wady zostały usunięte w terminie. Zamawiający dopuszcza przedstawienie referencji dotyczących zakresów wskazanych w lit. a, b i c jako trzy osobno realizowane zadania (stanowiące w sumie potwierdzenie wykonania całego, wskazanego w lit. a, b i c zakresu oraz potwierdzające wykonanie robót budowlanych o łącznej wartości równej co najmniej 650 000,00 zł brutto). 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów (tj.: decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) potwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub tożsamych w zakresie przedmiotu zamówienia, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku, gdy te osoby będą udostępnione przez inne podmioty niż wykonawca składający ofertę) wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 4. 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach