Przetargi.pl
REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU

Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7813185
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski
    Rynek 1 1
    59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7813185
    REGON: 00052860000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W UBOCZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach świetlicy wiejskiej w Uboczu nr 82 Gmina Gryfów Śląski, polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania wraz z modernizacją kotłowni, wymianie pokrycia dachu, wymianie i naprawie podłóg i posadzek, odnowieniu ścian i sufitów oraz wymianie okien i odrestaurowaniu istniejących drzwi drewnianych i kamiennych schodów klatki schodowej. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 5 000,00 zł.(pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 28.07.2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 10202124 0000820200111443 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca: - wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: - Dla części I: - min. dwa zamówienia polegające na remontach pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej, w tym min. jedno zamówienie o wartości min. 140 tyś. zł. brutto, oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 ). - min. jedno zadanie polegające na wymianie pokrycia dachu o powierzchni min. 500 m2 oraz przedstawi dokumenty poświadczające, że usługi te zostały wykonane należycie ( zał. nr 4 ). - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. nr 3): - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pracami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej. Dla części I - min. czterech pracowników budowlanych Dla części I - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pracami budowlanymi w branży instalacji C.O. Dla części II - min. jeden wykwalifikowany pracownik posiadająca uprawnienia do prowadzenia prac instalacyjnych C.O. Dla części II Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe ( potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw ukończenia szkoły lub kursów zawodowych), a w przypadku kierownika budowy dokument o posiadaniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i aktualny wpis do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda by: - Wykonawca wykazał posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę: - min. 140 tyś. zł. (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Dla części I - min. 70 tyś. zł. ( siedemdziesiąt tysięcy złotych). Dla części II
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - (zał. nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z załącznikiem nr 4 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zał. nr 3) 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę: a. min. 140 tyś. zł. Dla części I b. min. 70 tyś. zł. Dla części II c. min. 210 tyś. zł. w przypadku składania oferty na dwie części jednocześnie 8. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP -( zał. nr 2) 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy. Jeżeli Wykonawca przewiduje podwykonawców, należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik nr 5 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać w w.w załączniku nie dotyczy i również załączyć go do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gryfow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach