Przetargi.pl
Przebudowa fontann przy ul. Grodzkiej na Starym Mieście w Głogowie

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa fontann przy ul. Grodzkiej na Starym Mieście w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia Branża konstrukcyjna: 1) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka starych fontann - rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 2) pomieszczenie techniczne: - wykop pod pomieszczenie techniczne - podkłady z ubitych materiałów sypkich - podkłady betonowe na podłożu gruntowym - ławy z płyty fundamentowe żelbetowe - ściany żelbetowe - płyty stropowe i wieńce monolityczne - izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej - izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe ze styropianu - warstwy wyrównawcze pod posadzki - posadzki z płytek - licowanie ścian płytkami - montaż włazu kanałowego 3) fontanny: - podkłady z ubitych materiałów sypkich - podkłady betonowe - ławy fundamentowe żelbetowe - ściany żelbetowe - płyty fundamentowe żelbetowe - izolacje przeciwwilgociowe z folii polietylenowej - warstwy betonowe ze spadkami - wysokoelastyczna izolacja powierzchni - uszczelnienie - gruntowanie powierzchni betonu - dwukrotne malowanie farbami akrylowymi - okładziny z kamienia - murków 4) zagospodarowanie terenu - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - nawierzchnia z kostki kamiennej nieregularnej Branża sanitarna: 1) przyłącze wodociągowe: - rurociąg z rur ciśnieniowych PE DN 32 - 9,0 m - studnia wodomierzowa - 1szt. 2) przyłącze kanalizacji sanitarnej: - kanały z rur PVC DN 200 - 46,5 m - kanały z rur PVC DN 160 - 5,0 m - kanały z rur PVC DN 110 - 17,5 m - studzienki kanalizacyjne systemowe ? 315-524 mm - 3 szt. 3) przewody wodociągowe: - rurociąg z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewn. 40 mm - 21,0 m - rurociąg z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewn. 63 mm - 21,0 m 4) technologia fontanny w pomieszczeniu technicznym: - dostawa i montaż urządzeń technologicznych - obieg uzdatniania wody - obieg zasilania dysz fontanny, dla każdej niecki oddzielnie 5) fontanny: - dwie niecki w każdej po 7 dysz spieniających Branża elektryczna: 1) budowa przyłącza energetycznego 2) budowa wewnętrznej linii zasilającej (WZ) 3) budowa linii zasilających szafę sterowniczą 4) montaż aparatury i osprzętu w komorze technologicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 5.000,00zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp, 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków lub objętych ochroną konserwatorską, 4) dysponują lub będą dysponować, osobami posiadającymi uprawnienia do: kierowania robotami budowlanymi: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia + zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000,00 zł, 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania przez wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Protokółu z wizji na obiekcie objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4. Dowodu wniesienia wadium. 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 6. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 7. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 8. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 9. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 12. Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 13. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 14. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 15. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 150.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 150.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach