Przetargi.pl
Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wykonanych z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 litrów- 100 szt., 660 litrów- 50 szt., 500 litrów- 50 szt.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 7249940 , fax. (076) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 7249940, fax. (076) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wykonanych z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 litrów- 100 szt., 660 litrów- 50 szt., 500 litrów- 50 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA POJEMNIKÓW DO GROMADZENIA ODPADÓW KOMUNLANYCH WYKONANYCH Z TWORZYWA SZTUCZNEGO O POJEMNOŚCI: 1100 litrów -100 szt., 660 litrów- 50 szt., 500 litrów - 50 szt. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) - 34928480 - 6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich grup pojemników: Pojemniki na odpady muszą być fabrycznie nowe, nie używane, wykonane wg normy europejskiej PN-EN 840-2. -Wykonanie pojemników musi być zrealizowane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego, wysokiej gęstości (PE-HD), zapewniającego długi okres ich użytkowania, odporność na działanie promieni UV oraz, co wynika z właściwości zastosowanych tworzyw: odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury i chemikalia. -Wszystkie barwniki i tworzywa używane w produkcji pojemników nie mogą zawierać kadmu, ołowiu, lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska. -Każdy pojemnik musi być wyposażony w cztery koła jezdne o średnicy 200 mm i blokadę dwóch przednich. -Powinny charakteryzować się niskim ciężarem własnym. -W pojemnikach musi być wykonany odpływ wody. -Muszą posiadać gładkie ściany ( składowane odpady nie przywierają do ścianek pojemników ), co pozwala na ich szybsze opróżnianie. -Każdy pojemnik musi posiadać pokrywę płaską tłoczoną z uchwytem do otwierania, przytwierdzoną do korpusu pojemnika w dwóch miejscach. -Zamawiane urządzenia muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową. -kolor: zielony. -Pojemniki muszą być wyprodukowane w 2008 r. lub 2009 r. Warunki dodatkowe: 1.Miejsce dostawy: miasto Lubin, woj. Dolnośląskie, baza eksploatacyjna ul. Rzeźnicza 1, własnym transportem na własny koszt i ryzyko. 2.Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia. 3.Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury VAT, wstawionej po dostawie przedmiotu zamówienia. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru potwierdzający zgodność dostawy przedmiotu zamówienia z warunkami określonymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN Słownie: dwa tysiące złotych. 2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.07.2009 r. o godz.9.00. 3.Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank PKO BP. S.A. nr rachunku 91 1020 3017 0000 2302 0174 3046, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ). Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 ( tj. do dnia 15.07.2009 r. do godz. 9.00.) w kasie Zamawiającego muszą znaleźć się w/w formy wadium ( w przypadku przesłania oferty pocztą i wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), należy przesłać w oddzielnej przesyłce z oznaczeniem: wadium przetargowe do postępowania pn.: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wykonanych z tworzywa sztucznego o pojemności: 1100 litrów- 100 szt.; 660 litrów- 50 szt.;500 litrów- 50 szt. do kasy MPO Sp. z o.o. w Lubinie. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 15.07.2009 r. do godz. 9.00 i oznaczone: wadium przetargowe pn.: Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wykonanych z tworzywa sztucznego o pojemności: 1100 litrów- 100 szt.; 660 litrów- 50 szt.;500 litrów- 50 szt. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie. decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Kopia dokonanego przelewu powinna stanowić załącznik do oferty. Załączone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art.46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy ubiegając się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki : Warunki podmiotowe: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 1) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 2.Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te powinni spełniać osobno. 3.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 3),4)niniejszej SIWZ: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te muszą spełniać osobno. 4.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 5) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. Warunki przedmiotowe: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty określone w rozdziale X w pkt 1 ppkt 6) 7) niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać razem. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ wg. formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę ( lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ) na każdej ze stron. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 1. Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity- Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zmianami )- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy inne podmioty udostępniają Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty powinny być złożone przez każdy podmiot. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5)wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( opinie, referencje, protokoły ). Wykaz musi zawierać co najmniej 3 zrealizowane dostawy o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty mogą złożyć łącznie. 6)Certyfikat zgodności z normą PN-EN 840-2 na pojemniki o pojemności: 1100 litrów, 660 litrów i 500 litrów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty mogą złożyć łącznie. 7)Atest Państwowego Zakładu Higieny na pojemniki o pojemności: 1100 litrów, 660 litrów i 500 litrów. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane dokumenty mogą złożyć łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach