Przetargi.pl
Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element tworzenia transgranicznego produktu turystycznego - Etap I

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2011-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element tworzenia transgranicznego produktu turystycznego - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Rewitalizacja przypałacowego zespołu parkowego w Żaganiu, jako element tworzenia transgarnicznego produktu turystycznego- etap I Lokalizacja: Żagań Finansowanie: środki własne i środki unijne z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego : Inwestujemy w waszą przyszłość. Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. 2.1.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Dziedziniec a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym: - rozebranie obrzeży trawnikowych - rozebranie chodników z płyt - transport materiału - roboty ziemne wykonane koparkami b) izolacja podłoża, w tym: - podbudowy betonowe - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - izolacja przeciwwilgociowa z papy zgrzewalnej - sączki w gruncie kat.III poprzeczne z kruszywa c) odwodnienie, w tym : - opracowanie projektu wykonawczego remontu sieci deszczowej - odwadniającej dziedziniec, wraz z uzgodnieniem u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - wykopy liniowe o ścianach pionowych - demontaż istniejącej sieci kanalizacyjnej - kanały z rur PCV łączonych na wcisk ? 200 i 315 - studzienki kanalizacyjne z PCV ? 425 i 315 - zasypanie wykopów d) podbudowy i nawierzchnie, w tym: - warstwa dolna podbudowy - nawierzchnie z kostki nieregularnej - nawierzchnie z płyt kamiennych - krawężniki kamienne wystające e) zieleń i roboty wykończeniowe, w tym: - humusowanie terenu z obsianiem - oczyszczanie powierzchni metodami chemicznymi bez względu na ilość powtórzeń - uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie żywic - uzupełnienie ubytków - flekowanie UWAGA!!! Ze względu na fakt, że pod dziedzińcem znajdują się pomieszczenia, roboty należy wykonywać ze szczególną ostrożnością . 2) Zjazdy a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi - transport wewnętrzny materiałów - profilowanie i zagęszczanie podłoża- wykonywane ręcznie b) podbudowy i nawierzchnie, w tym: - krawężniki kamienne wystające z wykonaniem ław betonowych - warstwa dolna podbudowy - nawierzchnie z kostki rzędowej c) roboty wykończeniowe, w tym: - humusowanie terenu z obsianiem - obróbka powierzchni styku z dwiema krawędziami - balustrady balkonowe - montaż cokołu - balustrada ozdobna - uzupełnienie i naprawa ścian z cegły budowlanej. Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze. 2.2. Ponadto Wykonawca: 1) wykona obsługę geodezyjną (w tym koszt i wykonanie map oraz obmiarów powykonawczych z uwzględnieniem wysokościowych), a także koszt i wykonanie badań stopnia zagęszczenia gruntu; 2) wykona i zamontuje dwie tablice zgodnie z wytycznymi (zał. do specyfikacji) Instytucji Zarządzającej w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów : a) tablicę informacyjną w trakcie trwania robót budowlanych, iż przedmiot zamówienia został dofinansowany przez Unię Europejską, b) tablicę pamiątkowa po zakończeniu robót budowlanych. Na obu tablicach winny znaleźć się : - logo programu : - odniesienie do EFRR: - Informacja dotycząca programu : Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007 - 2013 Tablica informacyjna powinna zawierać elementy: - emblemat Unii Europejskiej, spełniający normy graficzne określone w załączniku I do Rozporządzenia nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. w aktualnie obowiązującym brzmieniu oraz odniesieniu do Unii Europejskiej; - odniesienie do EFRR Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego wraz z hasłem Inwestujemy w waszą przyszłość podkreślającym wartość dodaną pomocy; - logo Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska -Saksonia 2007 - 2013. Informacje te powinny zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. 2.3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym sporządzonym przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Wydział Projektowania ul. Budowlanych 4, 68-100 Lubsko oraz załączonym przedmiarem robót. 2.4.Projekt wykonawczy remontu sieci deszczowej - odwadniającej dziedziniec, wraz z uzgodnieniem u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz.2072 z późn.zm, DZ.U. z 2005 r Nr 75, poz.2075, Dz.U. z 2010r. Nr 72, poz.464 ). 2.5. Remont sieci deszczowej -odwadniającej dziedziniec należy wykonać na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Lubuskim Wojewódzkim konserwatorem zabytków w Zielonej Górze, w oparciu o projekt budowlany sporządzony przez Zakład Budowy Dróg i Mostów BEMARK Wydział Projektowania ul. Budowlanych 4, 68-100 Lubsko. 2.6 Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium w wysokości 32 183,00 zł, słownie: trzydzieści dwa tysiące sto osiemdziesiąt trzy złote należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr BZ WBK S.A. I O/ Żagań 39 1090 2558 0000 0006 4000 0101 i przechowuje się na tym rachunku. 5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wpłaty wadium Wykonawca dołącza do oferty. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu winien być złożony w oryginale (odrębnie poza ofertą) przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zwraca się wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8 ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie (o uzupełnienie oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zagan.pl /przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach