Przetargi.pl
Rewitalizacja parku przy Placu Piłsudskiego w Żurominie

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6572637 , fax. 23 6572540
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 6572637, fax. 23 6572540
    REGON: 00052853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku przy Placu Piłsudskiego w Żurominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja parku miejskiego przy Placu Piłsudskiego w Żurominie - dz. nr ewidencyjny 2196/1 i 2197. Park miejski objęty opracowaniem znajduje w strefie ochrony konserwatorskiej oraz w strefie ochrony archeologicznej. Projektowana rewitalizacja parku polegać będzie na: - nasadzeniu drzew i krzewów; - rewitalizacji istniejącej zieleni; - budowie i przebudowie ścieżek spacerowych i placów zieleni urządzonej; - budowie fontanny; - realizacji obiektów małej architektury - budowie i przebudowie chodników dla pieszych; - budowie i przebudowie miejsc postojowych; - realizacji oświetlenia parkowego; - wykonaniu odwodnienia. W ramach rewitalizacji przewidziano wykonanie remontu placu, przewidziano rozbiórkę wszystkich warstw konstrukcyjnych parku i chodników, wycinkę drzew w zakresie niezbędnym do wykonania regularnej linii obrzeża trawnikowego i chodnika, przesadzenie drzew, wykonanie odwodnienia nawierzchni poprzez wykonanie kanalizacji deszczowej. Nawierzchnia parku wykonana zostanie z płyt betonowych i kostki betonowej. W centralnej części parku, która stanowi reprezentacyjną część zostanie wkomponowana główna aleja prowadząca w kierunku istniejącego pomnika oraz projektowana fontanna, która stanowi główny element architektoniczny parku. W pozostałej części rewitalizowanego parku z przeznaczeniem rekreacyjnym zlokalizowane będą elementy małej architektury (ławki, latarnie itp.) oraz zostanie przywrócony stan drzewostanu. Na placu zaprojektowano dwa klomby po jednym z każdej strony fontanny. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45112711-2 Roboty w zakresie kształtowania parków CPV 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych CPV 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg CPV 45223300-9 Roboty w zakresie parkingów CPV45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik nr 1 do SIWZ), w oparciu o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 2 do SIWZ) i Przedmiary robót (Załącznik nr 3 do SIWZ). Ze względu na zmiany w projekcie do SIWZ dołączone zostały projekty budowlano - wykonawcze oraz projekt budowlano - wykonawczy zamienny. Wszystkie projekty należy czytać łącznie. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I etap w terminie do 20.12.2012 r Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty rozbiórkowe między innymi demontaż istniejącej fontanny, usunięcie drzew i karczowanie pni, przesadzenie drzew, rozebranie nawierzchni wewnątrz parku, wywiezienie gruzu, drzewa i pni z placu budowy - budowę przyłącza wodociągowego i odwodnienia terenu - budowę przyłącza i sieci elektrycznych oświetlenia oraz zasilania fontanny - montaż lamp parkowych wraz z ich podłączeniem do sieci i uruchomieniem II etap w terminie do 15.07.2013 r Zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich pozostałych robót objętych przedmiotem zamówienia. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Dokumentacja projektowa - Projekt budowlano - wykonawczy Rewitalizacji Placu im. Józefa Piłsudskiego położonego w Żurominie - Projekt budowlano - wykonawczy zamienny Rewitalizacji Placu im. Józefa Piłsudskiego położonego w Żurominie - Załącznik nr 1 do Projektu rewitalizacji - Parametry techniczne i opis nawierzchni betonowych użytych w projekcie - Projekt budowlano - wykonawczy fontanny - Projekt budowlano - wykonawczy przyłącza wodociągowego i odwodnienia terenu - Projekt budowlano - wykonawczy przyłącza energetycznego oświetlenia i zasilania fontanny Załącznik nr 2 do SIWZ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Specyfikacja techniczna dot. rewitalizacji parku - Specyfikacja techniczna dot. przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji deszczowej - Specyfikacja techniczna dot. przyłącza energetycznego oświetlenia i zasilania fontanny Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiary robót - Przedmiar robót rewitalizacja parku - roboty drogowe - Przedmiar robót rewitalizacja parku - budowa fontanny - Przedmiar robót - budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej - Przedmiar robót - budowa przyłącza energetycznego oświetlenia i zasilania fontanny UWAGA: Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3.3 Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy oraz 12 miesięcy na nasadzenia, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zobowiązuje się wykonawcę do pielęgnacji drzew w okresie gwarancyjnym. 3.4 Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. 3.5 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 3.6 Wszelkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej podane są przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne i jakościowe oraz wymagany standard wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych nie gorszych niż projektowane, spełniających te parametry techniczne i jakościowe określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji wykonywania i odbioru robót. W odniesieniu do nawierzchni zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarową na materiały +/- 5 mm. 3.7 Warunki realizacji robót. 3.7.1. Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną na podstawie pozwolenia na budowę Decyzja Nr 133/2010, z dnia 26.05.2010 r oraz Decyzją Nr 139/2012, z dnia 15.06.2012 r 3.7.2. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: a) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych b) zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska. 3.7.3.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami osób nadzorujących, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z obowiązującymi normami 3.7.4. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 3.7.5. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski, a w razie potrzeby nadzór archeologiczny oraz nadzór autorski. 3.7.6 Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji autorskiego Biura Projektów oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 3.7.7. Wykonawca winien utrzymać w czystości koła pojazdów wyjeżdżających z placu budowy. 3.7.8. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze, b) opracowanie i zatwierdzenie we właściwym Zarządzie Dróg projektu obsługi komunikacyjnej budowy, c) budowa dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, d) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, e) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, f) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, g) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy), h) prowadzenie robót w sposób bezpieczny, i) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów, j) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów, k) obsługa geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 2 egz.; l) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, ł) w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi sieciami należy stosować rury ochronne oraz zachować normatywne odległości, prace prowadzić bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem odpowiedniej ostrożności, m) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach jeżeli dotyczy, n) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żurominie Nr NRB: 59 8242 0008 2001 0002 3533 0002 5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie dołączona do oferty. 6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta Żuromin w Sekretariacie Urzędu - pok. Nr 17 a kserokopię dołączyć do oferty. 7 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 15.13 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 15.8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 9pkt. 15.14) 16 Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach