Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im. J.Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - ETAP II, III, V, VI, VII, VIII - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Rewaloryzacja Parku Brzeźnieńskiego im.J. Haffnera przy ul. Krasickiego w Gdańsku-Brzeźnie - Etap - II, III, V, VI, VII, VIII Zakres zamówienia obejmuje: Zagospodarowanie parku poprzez przebudowę zieleni, budowę nawierzchni drogowych, budowę i przebudowę infrastruktury wraz z wyposażeniem parku w elementy małej architektury, dotyczące następującego terenu: - Etap II - ulica Zdrojowa z bramą, placem i promenadą nadmorską - Etap III - część zachodnia parku - Etap V - promenada - Etap VI - plac rekreacyjny z kolumnadą - Etap VII- ciąg nadmorski - Etap VIII-część centralna parku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35.000,00 zł w terminie do 18.06.2009r. do godz. 8:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w realizacji zadań związanych z zagospodarowaniem terenów zieleni i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował jako generalny wykonawca co najmniej dwa zamówienia dotyczące zagospodarowania terenów zieleni (parki , zieleńce, publiczne tereny zieleni miejskiej, tereny rekreacyjne, w tym np. place zabaw, tereny zieleni towarzyszące centrom handlowym, placówkom oświatowym, ośrodkom wypoczynkowym lub zabudowie mieszkaniowej) o charakterze złożonym roboty drogowe lub/i roboty ogrodnicze z małą architekturą i udokumentuje, że ww. zamówienia wykonał należycie, a łączna wartość robót zrealizowanych bezpośrednio przez tego wykonawcę w ramach dwóch zamówień nie może być mniejsza niż 700 000 zł brutto. Przez roboty o charakterze złożonym, w kontekście niniejszego zamówienia, rozumie się co najmniej roboty drogowe, z zielenią i małą architekturą. 2. Dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia: - minimum jednym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej lub drogowej - minimum jednym kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi w branży elektroenergetycznej - minimum jednym kierownikiem robót . - z uprawnieniami budowlanymi w branży wod-kan - minimum jednym kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem co najmniej średnim ogrodniczym , rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat. 3. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Posiada środki finansowe na realizację zamówienia nie mniejsze niż 300 tys. zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300 tys. zł. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 6. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) jako generalny wykonawca co najmniej dwóch zamówień dotyczących zagospodarowania terenów zieleni (parki , zieleńce, publiczne tereny zieleni miejskiej, tereny rekreacyjne, w tym np. place zabaw, tereny zieleni towarzyszące centrom handlowym, placówkom oświatowym, ośrodkom wypoczynkowym lub zabudowie mieszkaniowej) o charakterze złożonym wykonując samodzielnie roboty drogowe lub/i roboty ogrodnicze z małą architekturą i udokumentuje, że ww. zamówienia wykonał należycie, a łączna wartość robót zrealizowanych bezpośrednio przez tego wykonawcę w ramach co najmniej dwóch zamówień nie może być mniejsza niż 700 000 zł brutto. a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia: - minimum jednym kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej lub drogowej - minimum jednym kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi w branży elektroenergetycznej - minimum jednym kierownikiem robót . - z uprawnieniami budowlanymi w branży wod-kan - minimum jednym kierownikiem robót ogrodniczych z wykształceniem co najmniej średnim ogrodniczym , rolnym lub leśnym ze stażem pracy co najmniej 5 lat. zgodnie z zał. nr 1c SIWZ wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów 5. Złożenie polisy ogólnej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze niż 300 tys. zł - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27