Przetargi.pl
REWALORYZACJA I REMONT RENESANSOWEGO DWORU OBRONNEGO W SZYMBARKU.

Muzeum "Dwory Karwacjanów i Gładyszów" ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 35 35 618 , fax. 0-18 35 35 601
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum "Dwory Karwacjanów i Gładyszów"
    ul. Wróblewskiego 10A 10A
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 0-18 35 35 618, fax. 0-18 35 35 601
    REGON: 12058801000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWALORYZACJA I REMONT RENESANSOWEGO DWORU OBRONNEGO W SZYMBARKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zadania (zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych o inwestycyjno - remontowym charakterze, zmierzających do zakończenia wcześniej rozpoczętych prac konserwatorskich związanych z rewaloryzacją Renesansowego Dworu Obronnego w Szymbarku. Zakres rzeczowy zamawianych robót obejmuje w swym programie nie tylko Dwór Obronny - kasztel, ale też drewniany dwór i dworską oficynę. Wymienione wyżej budynki, tworzą zamkniętą enklawę zabytkowego zespołu. Zakres ważniejszych robót to: zagospodarowanie przestrzenne: rozbiórka ogrodzenia, drogi - roboty ziemne, nawierzchnie chodników, montaż elementów wyposażenia, plantowanie terenu i nasadzenia. Ogrodzenie: roboty wstępne i rozbiórkowe, ogrodzenie typ II, ogrodzenie typ I. Zieleń: roślinność, alejki spacerowe i dojazd. Budynek kasztelu: roboty ogólnobudowlane, izolacje fundamentów, naprawa tynków elewacji, obramienia okien i parapety, elementy kamienne na portalu, roboty remontowe, stolarka, wykończenie wnętrz, podkłady i posadzki, ślusarka, windy, mostek, instalacje sanitarne, instalacje ppoż, roboty instalacyjne - zimna woda, roboty instalacyjne - ciepła woda i cyrkulacja, roboty instalacyjne - kanalizacja wewnętrzna, instalacje centralnego ogrzewania, klimaty-zacja, kotłownia, instalacja gazowa, kanalizacja deszczowa, przyłącz wodociąg-gowy do kasztelu, przyłącz gazowy, obudowa szafki gazowej, instalacje elektryczne, budowa zasilenia i kabli WLZ, instalacja wewnętrzna - instalacja gniazd i oświetlenia, instalacja odro-mowa, instalacja teleinformatyczna, instalacja pożarowa, instalacja alarmowa, oświetlenie zewnętrzne, budowa kanalizacji, instalacja teleinformatyczna - budynek administracyjny (istniejący). Budynek oficyny: organizacja placu budowy, wymiana więźby dachowej, strop nad przyziemiem, wymiana tynków wewnętrznych, wymiana podłogi, wymiana tynków zewnętrznych, remont cokołu. Wyposażenie i aranżacja wnętrz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie z należytą starannością robót remontowo-budowlanych w obiektach zabytkowych, objętych nadzorem konserwatorskim, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł (brutto) każde z wykonanych zamówień. Powyższe należy potwierdzić referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających. Wymaga się, aby w referencjach znajdował się między innymi zapis dotyczący: tytułu (nazwa) zrealizowanego zadania, okresu w jakim realizowane było zamówienie, wartości zamówienia, a także rodzaju obiektu w jakim wykonywane były roboty (obiekt zabytkowy, objęty nadzorem konserwatorskim), za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy, która to osoba winna posiadać uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego i spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań architektonicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz.1579), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - za spełnienie warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie, w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 500.000 zł (brutto), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należytych składek lub zaświadczenie z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (jeżeli dotyczy) lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 5 do SIWZ), - lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - JEŻELI DOTYCZY, 6.Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w pięciu ostatnich latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał. nr 6 do SIWZ) potwierdzonych referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających; 7.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 8.Oferta na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ; 9.Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zapisem w pkt.H. str.27 Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST) stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, 10.Wykaz wyposażenia wnętrz budynku kasztelu, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3 do OST, 11.Zestawienie końcowe - wycena kosztów, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (zamieszczono w OST str.42), 12.Dane wyjściowe do kosztorysowania, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ (zamieszczono w OST str.45), 13.Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach