Przetargi.pl
Finansowanie w ratach fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego

"Szpital Miejski w Rabce-Zdroju" sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Słoneczna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 2676040 , fax. 0-18 2677001
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Szpital Miejski w Rabce-Zdroju" sp. z o. o.
    ul. Słoneczna 3 3
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 2676040, fax. 0-18 2677001
    REGON: 12048032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrabce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Finansowanie w ratach fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Finansowanie w ratach fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego wraz z dostawą i instalacją dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Rabce Zdroju Sp. z o.o. OKRES FINANSOWANIA - 5 LAT WPŁATA WSTĘPNA - do 5%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 upzp i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej przez upływem terminu składania ofert 3. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP - wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Formularz ogólny oferty - (załącznik nr 2), 4. Formularz cenowy - (załącznik nr 1), 5. Formularz parametry techniczne aparatu - (załącznik nr 4), 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2 oraz jej podpisem. 7. Dokumenty, o których mowa w formularzu parametry techniczne (załącznik nr 4), 8. Katalogi, foldery, opisy w których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań przedmiotowych Zamawiającego. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -(dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrabce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną