Przetargi.pl
Budowa parkingu z kostki brukowej przy Kościele Parafialnym w Koniuszy

Parafia Rzymskokatolicka Św. Ap. Piotra i Pawła ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza 46
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 386 90 66 , fax. 12 386 90 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka Św. Ap. Piotra i Pawła
    Koniusza 46 46
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 12 386 90 66, fax. 12 386 90 15
    REGON: 04004933400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokopara.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu z kostki brukowej przy Kościele Parafialnym w Koniuszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie budowy parkingu z kostki brukowej przy Kościele Parafialnym w Koniuszy na działkach Nr 80/6, 80/3 obręb Koniusza w ramach Działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 obejmujące : 1) roboty ziemne, 2) podbudowę z żużla wielkopiecowego, 3) krawężniki, 4) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na powierzchni 1080m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: Wykonawca dysponuje osobą na stanowisko kierownika robót lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby na stanowisko kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania oferty, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych poniżej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ ). 2.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt.15 SIWZ . 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają takiego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ( wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 5.Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej dla kierownika robót. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie ( z określonym terminem ważności) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego .Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania oferty. 6.Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby na stanowisko kierownika robót w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje taką osobą (jeżeli dotyczy). 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10.Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) : 11.1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub pełnomocnictwo poświadczone notarialnie należy załączyć do oferty. 11.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 3 i 4 powinny być złożone przez każdy podmiot, natomiast dokumenty wymienione w pkt 5 powinien złożyć dowolny/ dowolni Wykonawca /y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokopara.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach