Przetargi.pl
Renowację elewacji budynku Starej Powozowni Urzędu Miejskiego w Gnieźnie ul. Lecha 6

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowację elewacji budynku Starej Powozowni Urzędu Miejskiego w Gnieźnie ul. Lecha 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje prowadzenie prac konserwatorsko - remontowych w zakresie: 1) usunięcia niehistorycznych tynków cementowo-wapiennych, z zachowaniem historycznych tynków wapiennych; 2) odsolenia i dezynfekcji muru w sąsiedztwie ognisk silnego zasolenia i zawilgocenia; 3) uzupełnienia ubytków w murze z zastosowaniem cegły ceramicznej pełnej, murowanej na zaprawie wapiennej; 4) uzupełnienie ubytków i konserwacji detalu architektonicznego, z przywróceniem historycznego rysunku i historycznego opracowania powierzchni detalu; 5) konserwacji historycznych wypraw tynkarskich i wykonania uzupełnień masą tynkarską czysto wapienną, pod względem składu chemicznego, uziarnienia i kolorystyki dobraną do historycznych tynków; 6) podtynkowego ukrycia wszystkich instalacji, z trasowaniem przebiegu tych instalacji w spoinach cegieł;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z udokumentowaną dwuletnią praktyką przy pracach przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8 ust.1 Rozp. Min.Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych/ Dz.U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r./ d) wykonali min. 3 roboty na budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (roboty elewacyjne) i wartością (min. 180.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przeprowadzone prace remontowe przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków winny być potwierdzone przez właściwego miejscowo konserwatora zabytków. e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) wymaganych pkt. 16.3 specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (osoby wykonujące i nadzorujące roboty) i które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem: - dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ), - zaświadczenia kierownika budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ważnego na dzień otwarcia ofert (kierownik budowy - 1 osoba). - wykaz prac kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych zgodnie z pkt. 15.1.3 siwz. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania; e) wykaz min. 3 robót wykonanych na budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem (roboty elewacyjne) wartością (min. 180.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( np. referencje); Przeprowadzone prace remontowe przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków winny być potwierdzone przez właściwego miejscowo konserwatora zabytków. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach