Przetargi.pl
Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowego obiektu KWP w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i renowacyjne zabytkowego obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 47. 2. Zakres prac obejmuje: renowację elewacji całego obiektu zgodnie z projektem, programem prac konserwatorskich oraz decyzjami MKZ w Szczecinie (nr BMKZ-S.4125.51.2014.EW z dnia 21.02.2014r. oraz nr BMKZ-S.4125.207.2014.MJ z dnia 25.04.2014 r. obejmującą w szczególności elementy ceglane, kamienne, detal architektoniczny, malatury, tynk polichromowany i drewno polichromowane), stolarkę okienną, stolarkę drzwiową. odtworzenie: - kutych krat na parterze fasady na wzór zachowanych przy oknach obok portalu, - drzwi w głównym portalu wejściowym od ul. Małopolskiej, - wrót bramy przejazdowej przy ul. Starzyńskiego oraz pozostałych drzwi w zabytkowych częściach gmachu, - przywrócenie ceglanego lica muru kurtynowego, wykonanie iluminacji elewacji Gmachu, konserwację ogrodzenia przedogródka, wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej zlokalizowanej pod dziedzińcem wewnętrznym wraz z ułożeniem nowej nawierzchni dziedzińca z kostki granitowej oraz remont nawierzchni wjazdu od ulicy Starzyńskiego, renowację Sali Tradycji: - zachowanie (remont, konserwacja i ewentualna wymiana zniszczonych elementów) oryginalnej skrzynkowej stolarki okiennej oraz renowację stolarki drzwiowej w Sali Tradycji, - odtworzenie dawnych żaluzji drewnianych z wykorzystaniem składowych ich konstrukcji (istniejących prowadnic zewnętrznych), - renowację polichromii na ścianach i suficie obłożonych drewnem w 90% oraz odkrycie i odtworzenie zamalowanej polichromii na ścianach ponad boazerią zgodnie z dokumentacja archiwalną pod ścisłą kontrolą Konserwatora Zabytków, - wykonanie nowego pięcioramiennego żyrandola, remont i konserwacja wewnętrznych portali kamiennych na holu 1 piętra, roboty towarzyszące, w tym m.in. wykonanie tablicy informacyjnej o realizowanym zadaniu z RPO na czas prowadzenia prac budowlanych - wzór załącznik nr 11 do siwz, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. wtórnik geodezyjny oraz protokoły badań, sprawdzeń, sprawności itp. w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do przemurowania uszkodzonych studzienek okiennych w poziomie piwnic (poniżej poziomu terenu) (rozbiórki, odtworzenia), ich zaizolowania oraz oczyszczenia, a także naprawy uszkodzonej powierzchni wewnętrznej pozostałych studzienek, wykonania krat zamykających studzienki i wykonania zabezpieczeń przed opadami atmosferycznymi. Ponadto: Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne szkody, w tym utratę mienia, doznane od Wykonawcy przez Zamawiającego oraz innych Wykonawców i Podwykonawców wykonujących w tym samym czasie roboty na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania własnego zaplecza budowy. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za elementy wykonane przez innych wykonawców w przypadku ingerencji w te elementy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca, w przypadku opóźnienia w wykonaniu Zamówienia z własnej winy, będzie ponosić odpowiedzialność za ewentualną utratę części lub całości kwoty finansowania zadania przez jednostkę finansującą. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z podmiotem aktualnie realizującym prace modernizacyjne na terenie budowy zasad postępowania w trakcie realizacji robót w zakresie BHP, zgodnie ze standardami podmiotu aktualnie realizującego roboty budowlane tj. środki zabezpieczenia grupowego oraz indywidualnego przy wszystkich prowadzonych pracach oraz ewentualnego wspólnego korzystania z przyłączy oraz innych elementów zaplecza budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 140 000, 00 zł brutto 2) Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.08.2014r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6) Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8) W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach