Przetargi.pl
Renowacja parku uzdrowiskowego w Kamieniu Pomorskim

Uzdrowisko Kamień Pomorski sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Szpitalna 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3821149 , fax. 091 3821135
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kamień Pomorski sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 13 13
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3821149, fax. 091 3821135
    REGON: 00028825400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-spa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednoosobowa spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja parku uzdrowiskowego w Kamieniu Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja parku uzdrowiskowego polegająca na: - wykonaniu dokumentacji technicznej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień czy pozwoleń - rozbiórce nawierzchni asfaltowych i z płyt betonowych - 5680m2, - rozbiórce konstrukcji murowych, - demontażu i wykonaniu oświetlenia zewnętrznego, - wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej - 6754 m2, - wykonaniu nawierzchni żwirowej typu Hanse - Grand - 1451 m2, - wykonaniu trejażu i pergoli, - remoncie fontanny, - montażu przyrządów sportowych na ścieżce ruchowej, - montażu ławek, pojemników na odpadki, tablic drogowskazowych, informacyjnych i pamiątkowych, - nasadzeniu zieleni w ilości około 7 300 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wys. 20.000,- zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wpłacili wadium, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki i wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także spełniają warunki określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają doświadczenie i wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.Wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć. 8. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środkow finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. 11.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 12.Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-spa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach