Przetargi.pl
Remonty w szkołach artystycznych-Państwowa Szkoła Muzyczna w Gliwicach przy ul. Wieczorka 6. Izolacja ścian fundamentowych i wymiana stropów w salach koncertowych.

Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 032 2385442 , fax. +48 032 2314058
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. +48 032 2385442, fax. +48 032 2314058
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty w szkołach artystycznych-Państwowa Szkoła Muzyczna w Gliwicach przy ul. Wieczorka 6. Izolacja ścian fundamentowych i wymiana stropów w salach koncertowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następujących robót: : 1.Roboty związane z rozbiórką i układaniem nawierzchni chodników i placów 2. Roboty ziemne w zakresie wykonania i zasypywania wykopów liniowych 3. Roboty murowane i betonowe związane z rozebraniem na czas trwania robót izolacyjnych i odtworzenie po ich zakończeniu studzienek piwnicznych, 4. Roboty związane z wykonaniem poziomych i pionowych izolacji przeciwwilgociowych 5. Roboty związane z ułożeniem i podłączeniem przewodów kanalizacji odwadniającej 6. Roboty tynkowe w zakresie usuwania i wykonania nowych tynków 7. Roboty ciesielskie w zakresie drewnianych stropów dwóch sal koncertowych 8. Roboty murowane w zakresie rozbiórek ścianek działowych,wykuwania i zamurowania bruzd i gniazd w ścianach murowanych konstrukcyjnych i ustawienia nowych ścianek 9. Roboty ciesielskie,betonowe i zbrojarskie w zakresie związanym z wykonaniem stropów monolitycznych 10.Roboty wykończeniowe związane z wymianą stropów dwóch sal koncertowych w zakresie robót murowanych,tynkarskich,izolacyjnych, stolarskich, posadzkowych i malarskich 11.Roboty instalacji elektrycznej w pomieszczeniach występujących w obrębie wymienianych stropów 12.Wywóz i utylizacja odpadów. Inne wymagania: 1. W harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym należy uwzględnić następujące wymagania: - wykonanie pełnego zakresu robót związanych z wymianą stropów w salach koncertowych i ich zakończenie do dnia 31.08.2009 r. - wykonanie prac izolacyjnych ścian fundamentowych nie należy prowadzić w trakcie prac konstrukcyjnych związanych z wymianą stropów 2. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę prac w czynnych obiektach oświatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu stropu monolitycznego żelbetowego o powierzchni co najmniej 60 m2, rozpiętości co najmniej 7m, - jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych obiektu o wartości co najmniej 150.000,00 zł (brutto). Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń c.o. oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, doświadczenie i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: - ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. - z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach