Przetargi.pl
Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie, z zastosowaniem 2 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 487 49 43, 487 49 44 , fax. 33 487 49 43, 487 49 44
  • Data zamieszczenia: 2015-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 14 14
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 487 49 43, 487 49 44, fax. 33 487 49 43, 487 49 44
    REGON: 24138096400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie, z zastosowaniem 2 technologii, z których każda stanowi osobne zadanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych oraz wewnętrznych, zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie, z zastosowaniem dwóch technologii, z których każda stanowi osobne zadanie. Poszczególne części zostały podzielone na elementy, które stanowią charakterystykę zakresu robót przewidzianych do wykonania. Część I - zadanie nr 1 - remont nawierzchni z masy asfaltobetonowej układanej na gorąco. W ramach części I zadania Wykonawcy obejmują: 1. Roboty ziemne (korytowanie) - bez względu na szerokość oraz głębokość pasa prowadzonych robót, alternatywnie: rozplantowanie lub załadunek urobku na środek transportowy z odwozem na odległość do 1 km. Bez względu na kategorię gruntu i sposób wykonania - 60,90 m3. 2. Odwóz urobku - za każdy następny 1 km. Bez względu na użyty środek transportowy - 60,90 m3. 3. Wykonanie/wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 86,52 m3. 4. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - 2336,00 m2. 5. Skropienie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową - 2336,00 m2. 6. Wyrównanie istniejącego podłoża masą asfaltobetonową (tzw. zerówka) - licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym - 233,60 t. 7. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo-asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 1154,00 m2. 8. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej (grysowo- asfaltowa) o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 3490,00 m2. 9. Obsypanie pobocza jezdni klińcem wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na czysto. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 45,90 m3. Część II - zadanie nr 2 - powierzchniowe utrwalenie mieszaniną emulsji i grysów. W ramach części II zadania Wykonawcy obejmują: 1. Roboty ziemne (korytowanie) - bez względu na szerokość oraz głębokość pasa prowadzonych robót, alternatywnie: rozplantowanie lub załadunek urobku na środek transportowy z odwozem na odległość do 1 km. Bez względu na kategorię gruntu i sposób wykonania - 81,20 m3. 2. Odwóz urobku - za każdy następny 1 km. Bez względu na użyty środek transportowy - 81,20 m3. 3. Wykonanie/wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 117,74 m3. 4. Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami i emulsją asfaltową. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym - 406,00 m2. 5. Obsypanie pobocza jezdni wysiewką kamienną wraz z profilowaniem i zagęszczeniem na czysto. Bez względu na szerokość pasa prowadzonych robót (licząc wraz z transportem technologicznym i zewnętrznym) - 7,00 m3. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: szczegółowy zakres prac określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.). Wskazane ilości są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. W przypadku wystąpienia w czasie realizacji remontów robót nie uwzględnionych w asortymencie robót, ich rozliczenie nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, w którym nakłady R, M i S zostaną rozliczone na podstawie średnich cen SEKOCENBUD, które obowiązują w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym wykonywane będą roboty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w Skoczowie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą posłużyć mu do najlepszego przygotowania oferty a następnie wykonania zamówienia. Ewentualnie występujący w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów, wyrobów, urządzeń lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Pzp, należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że Wykonawca może zastosować materiały, wyroby i urządzenia podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej. Wymagany minimalny okres gwarancji: 30 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu przetargowym nie wymaga się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach