Przetargi.pl
Remonty lokali mieszkalnych i części gminnych w budynkach mieszkalnych gminnych i częściach gminnych w budynkach WM w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty lokali mieszkalnych i części gminnych w budynkach mieszkalnych gminnych i częściach gminnych w budynkach WM w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn. Remonty lokali mieszkalnych i części gminnych w budynkach mieszkalnych gminnych i częściach gminnych w budynkach WM w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres prac obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontów zdewastowanych lokali mieszkalnych i pomieszczeń przynależnych, w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości na terenie Jastrzębia-Zdroju, przed ich ponownym zasiedleniem, w zakresie robót: ogólnobudowlanych i instalacyjnych w tym: - instalacji wodno-kanalizacyjnych, - instalacji centralnego, - ogrzewania, instalacji gazowych oraz instalacji elektrycznych, określonych w protokole przekazania robót. Lokale przeznaczone do remontu przekazywane będą sukcesywnie; przedmiot umowy zostanie podzielony na zadania, które będą zlecane w formie protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru. W protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin wykonania. Odbiór robót następować będzie na podstawie zgłoszenia wykonania danego zakresu, zgodnie z protokołem przekazania. Odbiór robót częściowych zostanie przeprowadzony przez inspektora nadzoru w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty pisemnego zgłoszenia wykonania przedmiotu umowy - zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej w Biurze Podawczym MZN; za moment zgłoszenia przyjmuje się datę wpływu do MZN. Termin wykonania i końcowego odbioru robót do 14.12.2012 r. (data złożenia ostatniej faktury). Do zgłoszenia należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty związane z realizacją robót w tym: delegacje zgodności, certyfikaty, protokoły badań, dokumenty wskazane do dostarczenia przez inspektora nadzoru i inne wymagane przepisami prawa. Rozliczanie wykonania robót następować będzie każdorazowo po ich zakończeniu, na podstawie protokołu odbioru i kosztorysów powykonawczych sprawdzonych przez inspektora nadzoru. Każdy lokal w budynku będzie rozliczany oddzielnie, odbiór robót stanowiących przedmiot umowy następował będzie etapami wg poszczególnych lokali. Dopuszcza się fakturowanie częściowe - za każdy lokal mieszkalny oddzielnie. 2. W formularzu oferty należy podać cenę 1 rbg z narzutami (bez VAT, wyliczoną wraz z narzutami, bez określania odrębnie wysokości narzutów). Podana cena jest obowiązującą w całym okresie ważności oferty i pozostaje stała przez okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji. 3. Ceny materiałów będą obowiązywały jako średnie powiększone o średni wskaźnik narzutu kosztów zakupu zamieszczony w ostatnim aktualnym miesięczniku Błyskawica wydawnictwa Sekocenbud stanowiącym podstawę do rozliczenia za dany miesiąc. W przypadku materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o fakturę zakupu (netto) powiększoną o średni wskaźnik kosztów zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Dopuszcza się możliwość wykonania robót przy użyciu materiałów inwestora. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku i kosztów zakupu. W przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach, cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu powiększone o koszty zakupu z aktualnego miesięcznika Błyskawica. Szacunkowa cena zostanie ustalona przed dokonaniem zakupu i wbudowaniem. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w Art. 10. ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Zabudowane urządzenia takie jak piecyki, kuchnie itp. muszą posiadać aktualną gwarancję oraz serwis na terenie miasta Jastrzębie Zdrój. Ceny materiałów zawarte w wydawnictwach Sekocenbud i Błyskawica są cenami netto. 4. Ceny sprzętu do robót będą obowiązywały zgodnie ze średnią ceną pracy sprzętu zamieszczoną w ostatnim aktualnym miesięczniku Błyskawica wydawnictwa Sekocenbud stanowiącym podstawę do rozliczenia za dany miesiąc. Narzut zysku do sprzętu nie może przekroczyć średniego wskaźnika narzutów kosztów zysku określonego w ostatnim aktualnym miesięczniku Błyskawica wydawnictwa Sekocenbud stanowiącym podstawę do rozliczenia za dany miesiąc. 5. Obowiązki Wykonawcy: -Wykonawca zapewnia wykonanie robót zgodnie z przepisami w tym: techniczno-budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; -Wykonawca zapewnienia nadzór techniczny na budowie oraz do prowadzi dokumentację budowy; -Wykonawca utrzymuje porządek na klatce schodowej, aby do minimum ograniczyć przedostawanie się kurzu do pomieszczeń nie objętych remontem; -W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały i odpady; - Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót odpowiada Wykonawca; - Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkód powstałych w trakcie wykonywania robót oraz zapewnia warunki bezpieczeństwa i higieny pracy; - Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia. Materiały winny posiadać odpowiedni atest, certyfikat, dopuszczenie do stosowania. Materiały i elementy użyte do remontu powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; - Dopuszcza się wykonanie zleconych robót przy użyciu materiałów Zamawiającego - tylko na wniosek Zamawiającego; - Wykonawca jest zobowiązany do używania takich narzędzi i sprzętu, które nie spowodują niekorzystnego wpływu na jakość materiałów i wykonywanych robót oraz będą przyjazne dla środowiska, a także bezpieczne dla brygad roboczych wykonujących prace. Przy doborze narzędzi i sprzętu należy uwzględnić wymagania producenta stosowanych materiałów; - Transport materiałów do wykonania robót może być dowolny pod warunkiem, że nie zmieni właściwości, ani też nie uszkodzi transportowanych materiałów; -Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje na siebie Wykonawca; - W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały i odpady; - Przedmiot zamówienia zostanie wykonany rzetelnie zgodnie z wymogami technicznymi; - Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia wykonanych robót w celu ich odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach