Przetargi.pl
Remonty i konserwacja alejek, chodników, dróg i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2009- 2011.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacja alejek, chodników, dróg i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2009- 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Opis przedmiotu zamówienia: 1) doraźne uzupełnienia ubytków w nawierzchniach drogowych, 2) wykonywanie napraw ścieków i odwodnień powierzchni drogowej i chodnikowej, 3)wykonywanie doraźnych remontów i uzupełnień nawierzchni chodników i ciągów pieszo - jezdnych, 4)wykonywanie profilowania i utwardzania nawierzchni, 5)wykonywanie prac odtworzeniowych w nawierzchniach i ściekach, 6)uzupełnienia i profilowania poboczy alejek, chodników itp.wg wskazań Zamawiającego, 7)natychmiastowe usuwanie awarii na drogach lub chodnikach, które mogą stwarzać zagrożenie życia lub zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł ) Wadium należy wnieść do 19 czerwca 2009r., do godz. 9°°. 2.Wadium może być wniesione w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych. / Dz.U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm./ Wadium w pieniądzu można wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości całkowitej przedmiotu umowy tj. kwotę brutto w wysokości; 5.000zł ( słownie: pięć tysięcy zł). 4.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie zgodnym z art.151 ust. 1,2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 2.Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt 1,2, i 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zawierać: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kopią poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6. Wykaz dokumentów, jakie należy załączyć do oferty poza wymienionymi w rozdziale VI : 1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 2)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy stanowiące integralną część specyfikacji - załącznik nr 2, 3)wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 4)aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej opiewającą na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najniższy % kosztów zaopatrzenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach