Przetargi.pl
Rozwiązanie gospodarki ściekowej w południowo-wschodniej części Gminy Przodkowo poprzez wybudowanie kanalizacji sanitarnej w Kobysewie i Smołdzinie

Gmina Przodkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-304 Przodkowo, ul. Kartuska 21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6851425 , fax. 058 6851361
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przodkowo
    ul. Kartuska 21 21
    83-304 Przodkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6851425, fax. 058 6851361
    REGON: 00053714800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwiązanie gospodarki ściekowej w południowo-wschodniej części Gminy Przodkowo poprzez wybudowanie kanalizacji sanitarnej w Kobysewie i Smołdzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : 1 Wykonanie rurociągów grawitacyjnych o łącznej długości 8.189 mb z rur PCV , Dy= 200 mm i 250 mm 1.2 Wykonanie rurociągów tłocznych o łącznej długości 4.049 mb z rur PE, D= 90 i PE, Dy=63 mm, Dy 40 mm 1.3 Przepompownie ścieków wraz z zasilaniem - 3 sztuki (Ps1, Ps 2 w Smołdzinie i Ps1 w Kobysewie) 1.4 Przyłącza sanitarne do granicy posesji o łącznej długości 443 mb z rur PCV, Dy= 160mm 1.5 Przyłącza sanitarne od granicy posesji do studni rewizyjnej na działce o łącznej długości 1125 mb z rur PCV, Dy=160 1.6 Przyłącza od studni na działce do budynku o łącznej długości 705 mb, Dy 160 1.7 Pompowanie wgłębne wody gruntowej 1.8 Przepompownie przydomowe - 28 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca winien złożyć wadium w wysokości 80.000,00 zł W terminie do 19.06.2009 roku , godz. 10.00 2)Wadium powinno być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a)pieniądzu (przelew na konto Zamawiającego : BS Sztum O/Przodkowo nr 16 8309 0000 0077 0075 2000 0070), b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 póz. 1158 z późn. zm).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Wykonawca nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskał on przewidziana prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 2.Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym 3.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4.osoba fizyczna będąca Wykonawcą, wspólnicy spółek osobowych, członkowie ich zarządu, a także członkowie zarządu osób prawnych będących Wykonawcą nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści 5.W stosunku do podmiotu zbiorowego będącego Wykonawcą sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6.Wykonawca musi dysponować doświadczoną kadrę inżynieryjno techniczną co najmniej dwóch kierowników z doświadczeniem i uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń z zakresu sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych oraz dysponować 90 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7.Zrealizowali i zakończyli w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (trzy) zamówienia publiczne o wartości minimum 3.000.000 zł brutto za każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym zamówienia obejmujące 7 km kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz 2 przepompownie ścieków 8.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 8.1 osiągnął sprzedaż w wysokości co najmniej 10.000 000 zł brutto za wykonane w 2008 roku roboty budowlane z zakresu sieci wodno-kanalizacyjnych 8.2 Posiadają niezbędne środki finansowe w wysokości 2.000.000 zł lub zdolność kredytową na kwotę 2.000.000 zł 9. Wykonawca oświadczy, że ubezpieczy budowę od ryzyk budowlanych na sumę ubezpieczenia odpowiadającą cenie ofertowej 10.Wykonawca posiada polisę OC na wartość co najmniej 1.000 000 zł 11W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie ich dokładnego określenia z podaniem zakresu robót
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) 5.Wykaz kadry inżynieryjno-kierowniczej jaką dysponuje Wykonawca 6.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 2.000 000 zł lub Oświadczenie Wykonawcy, że jego sytuacja finansowa pozwala na finansowanie zamówienia o wartości 2 000 000 zł z własnych środkow 7.Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 8.Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 9.polisa, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo Zamówień Publicznych 11.Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 12.Sprawozdanie finansowe za 2008 rok , a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o danym sprawozdaniu lub od Wykonawców którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdań finansowych innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008(załączyć kserokopie PIT za 2008 rok potwierdzone przez Urząd Skarbowy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przodkowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach