Przetargi.pl
Wykonanie PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW TECHNOLOGICZNYCH

Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2722166 , fax. 05502722166
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 055 2722166, fax. 05502722166
    REGON: 19279275600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nogat.malbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW TECHNOLOGICZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac, polegających na: a) dostawie i montażu przepompowni wód technologicznych (odciekowych) w wersji prefabrykowanej typu PS 150 C 270 PB prod. FLYGT, wyposażonej w: pompy zatapialne firmy FLYGT typ CP3085 183 MT 436: szt. 2; prześwit 76 mm; Q = 6,10 l/s; H = 5,0 m;drabinę włazową, wykonaną za stali nierdzewnej AISI 304, instalację wentylacyjną wywiewną ( kominek wentylacyjny ? 150), własny układ zasilania i sterowania z doprowadzeniem zasilania z OB. 16 i rozdzielnicą typu SPB, system monitoringu przekroczenia stanu alarmowego ścieków b) wykonaniu sieci tłocznej przepompowni wraz ze studzienkami rewizyjno-przyłączeniowych (2 szt), podającej zebrane łącznie ścieki do bioreaktora OB. 9. c) przeprowadzeniu rozruchu technologicznego przepompowni d) wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej i geodezyjnej e) przekazaniu do eksploatacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324233
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 3 000 zł. ( trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich) : 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich wspólny potencjał techniczny oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) , tj.: 1.2.1. wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty o wartości robót budowlanych każda min. 100 000 PLN, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie przepompowni ścieków jako kompletnego urządzenia technologicznego. 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie tego warunku), tj.: 1.3.1. wykonawca osiągnął przychód roczny netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych w wysokości co najmniej 150 000 PLN. 2. Niespełnienie choćby jednego z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na oświadczenia i dokumenty składające się na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składają się: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.1., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w pkt 1.2., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) referencje potwierdzające, że ww usługi zostały wykonane należycie. Referencje powyższe mogą być wystawione na Wykonawcę lub na Podwykonawców wskazanych w ofercie. c) informację o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia przez osoby trzecie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ d) kopie uprawnień budowlanych w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i elektrycznych, e) kopie dokumentów potwierdzające przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, określonego w poz. 1.3., Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nogat.malbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach