Przetargi.pl
ZP/05/2009 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Dąbrowskiego zasilającej Centrum Hewelianum w Gdańsku

Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, ul. 3 Maja 9 a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3000842 w. 40
  • Data zamieszczenia: 2009-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk"
    ul. 3 Maja 9 a 9 a
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3000842 w. 40
    REGON: 19057266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/05/2009 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Dąbrowskiego zasilającej Centrum Hewelianum w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego odcinka sieci wodociągowej PE średnica:160 oraz likwidacja istniejącego wodociągu w100 w ulicy Dąbrowskiego i przyłączenie do nowego wodociągu obecnego zasilania w wodę: kościoła na działce 677, ul. Płowce, ul. Wrocławskiej. Sieć wodociągowa została zaprojektowana od włączenia w ul. Powstańców Warszawskich do studni wodomierzowej SW na działce 6/5. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach papierowych i jednym egzemplarzu na płycie CD. 2. Lokalizacja inwestycji: Gdańsk ul. Powstańców Warszawskich i ul. Dąbrowskiego, na działkach budowlanych 6/5, 6/6, 12/22, 471/9, 579, 599/1. 3. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, sprzęt i roboty. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usunięcia usterek powstałych z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, z zastrzeżeniem że Wykonawca nie może zlecić wykonania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wskazać tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wypełniając Wykaz podwykonawców, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający oświadcza, że reprezentuje Gminę Miasto Gdańsk - właściciela nieruchomości, na podstawie Zarządzenia Prezydenta Miasta Gdańsk nr 187/07 z dnia 14 lutego 2007 roku. 7. Zamawiający informuje, że cały teren obejmujący inwestycję jest wpisany do rejestru zabytków Wojewódzkiego Pomorskiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku. 8. Szczegółowe wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 8.1.Załącznik nr A - Przedmiar robót, 8.2. Załącznik nr B - Projekt budowlano - wykonawczy, 8.3. Załącznik nr C - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej STWIOR). 9. Zamawiający dysponuje niżej wymienionymi załączniki dodatkowymi: 9.1. Załącznik nr D - Decyzję Miejski w Gdańsku Wydział Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 9.2. Załącznik nr E - Decyzja Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków - Pozwolenie na budowę; 9.3. Załącznik nr F - Decyzja Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Gdańsku - Pozwolenie wykonania uzbrojenia terenu w zakresie infrastruktury technicznej, 9.4. Załącznik nr G - Uzgodnienie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku dot. trasy wodociągu. 10. Zamawiający zapewnia nadzór archeologiczny oraz nadzór inwestorski: o specjalności instalacyjnej, drogowej, ds. zieleni nad realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert, najpóźniej do dnia 22.06.2009r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium 96 1160 2202 0000 0000 2896 1724. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 5. Kserokopię dowodu należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt.2. SIWZ, dokument wadium należy złożyć w pokoju nr 7 PKFM Twierdza Gdańsk - Koszary schronowe, a kserokopię potwierdzenia złożenia wadium oraz kserokopię samego dokumentu wadium, dołączyć do oferty (godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:45 do 15:45). Kserokopia ww. dokumentów musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Nie wniesieni wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający wymaga aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 SIWZ, niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z Wykonawców); 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) należycie zrealizowali w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie nowego odcinka sieci wodociągowej lub budowie nowego odcinak sieci wodociągowej wraz z siecią kanalizacyjną, o długości co najmniej 250 mb każda z robót; b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki); 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki); 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy PZP (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z Wykonawców); 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy: a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego ze wspólników winno być dołączone do oferty; b) składają ofertę, która winna być podpisana przez każdego wspólnika lub ustanowionego pełnomocnika. 3. Przepisy i wymagania specyfikacji stosuje się odpowiednio do każdego wykonawcy. 4. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. 7. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą muszą dostarczyć: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1; 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.6.1.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). 1.4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 3; 1.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiotowi zamówienia (określonych w pkt.5.1.2.a), z podaniem ich zakresu(w szczególności długości wybudowanych sieci w mb), daty i miejsca wykonania, nazwy zlecającego oraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; 1.6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.5. SIWZ np.: referencje, opinie, listy polecające, protokoły odbioru; 1.7. Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie - kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (Jeżeli Wykonawca będzie dysponował ww. osobą zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania przedmiotu zamówienia); 1.8. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ; 1.9. Wykaz podwykonawców - w przypadku kiedy Wykonawca będzie powierzał wykonanie przedmiotu zamówienia w części lub całości podwykonawcom - załącznik nr 6; 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oświadczenia były składane w formie oryginałów, natomiast dokumenty (zaświadczenia) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyłączeniem pełnomocnictwa. 3. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym tylko przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach