Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Dankowie

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Dankowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dankowo, gmina Kwidzyn. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: a) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - ok. 2 km (długość wg opisu technicznego dokumentacji projektowej), b) budowę kanalizacji ciśnieniowej (tłocznej) - ok. 0,6 km (długość wg opisu technicznego dokumentacji projektowej), w tym przejście pod torami kolejowymi, c) budowę przepompowni ścieków wraz z zasilaniem - 2 szt. oraz budowę przepompowni ścieków wraz z zasilaniem oraz zagospodarowaniem terenu (plac przepompowni) i oświetleniem pompowni - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. System monitoringu musi być kompatybilny z obecnie istniejącym systemem transmisji danych i systemem wizualizacji. Transmisja danych odbywać się będzie za pomocą transmisji modemowo - radiowej. Wykopy w ciągach jezdni i chodników należy zasypywać gruntem niespoistym (piaskiem lub żwirem). Wskaźnik zagęszczenia zasypki powinien wynosić Is>0,998 dla górnej warstwy zasypu do głębokości 1m p.p.t. oraz Is>0,98 dla warstw zasypki położonych niżej. Dopuszcza się zasypanie wykopów wykonywanych poza jezdniami i chodnikami gruntem rodzimym (bez gruzu i śmieci) pod warunkiem zagęszczenia do Is>0,95 z wyłączeniem gruntów użytkowanych jako rolnicze. Na gruntach wykorzystywanych rolniczo wierzchnią warstwę ok. 50 cm - ziemię urodzajną - należy zdjąć, a po ułożeniu sieci kanalizacyjnej ze szczególną dbałością przy wykonywaniu podsypki i obsypki rurociągów zgodnie z instrukcją producenta rur, ułożyć jako warstwę wierzchnią. Przed rozpoczęciem wszelkich robót budowlanych, Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną terenu budowy, budynków, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wszelkie istniejące uszkodzenia i inne ważne szczegóły należy zidentyfikować, opisać, sfotografować lub sfilmować. Dokumentację taką (w formie zdjęć/filmu i opisu) należy przekazać Inspektorowi nadzoru, przed rozpoczęciem wszelkich robót na terenie budowy. Jeśli podczas wizji lokalnej nie ujawniono żadnych uszkodzeń, Wykonawca przekaże Zamawiającemu na piśmie potwierdzenie dokonania inspekcji z adnotacją o braku uszkodzeń przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań na terenie budowy. O planowanym terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca poinformuje Zamawiającego. Po uzgodnieniu terminu wizji z Inspektorem nadzoru Wykonawca powiadomi wszystkie zainteresowane strony, które uczestniczyć mają w wizji. Wszelkie uszkodzenia i/lub wady nie zanotowane, a zauważone podczas lub po wykonaniu robót zostaną naprawione na koszt Wykonawcy, przy czym Wykonawca przywróci stan sprzed uszkodzenia (lub lepszy), tak, aby uzyskać aprobatę Inspektora nadzoru i właściciela terenu i/lub instytucji przeprowadzającej inspekcję. Harmonogram robót oraz harmonogram płatności należy dostosować do środków finansowych zaplanowanych w budżecie gminy na realizację przedmiotowego zadania w roku 2016. Zamawiający informuje, że odbiorowi będą podlegały skończone elementy tj. takie, które będą mogły zostać przekazane do użytkowania, wykonane tak, aby rozbudowywały istniejący system kanalizacyjny. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy; stanowi ona rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru robót. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Cenę należy wyliczyć na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiORB i przedstawić w formularzu ofertowym. Uwaga: Przed ułożeniem nawierzchni należy wykonać badania prawidłowości zagęszczenia podbudowy i przekazać je Inspektorowi Nadzoru w celu akceptacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 17 200,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach