Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu 1 szt. suszarki próżniowej, o minimalnych parametrach technicznych określonych

Izba Celna w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-029 Gdynia, ul. Północna 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6669088 , fax. 058 6669226
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Gdyni
    ul. Północna 9A 9A
    81-029 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6669088, fax. 058 6669226
    REGON: 00014368500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: służba celna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu 1 szt. suszarki próżniowej, o minimalnych parametrach technicznych określonych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. suszarki próżniowej, o minimalnych parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. B/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. C/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia - do 6 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy. D/ Miejscem dostawy jest: Laboratorium Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pani Aneta Wiatrowska tel.058/666-90-72. E/ Termin płatności - do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-1/09- opis przedmiotu zamówienia SUSZARKA PRÓŻNIOWA - 1 szt. Lp. Parametr Wymagania minimalne Ilość (szt.) 1. Suszarka próżniowa współpracująca z pompą próżniową typu MD1C (membranowa, trzystopniowa, chemiczna, o próżni max.1,8 mbar i przepływie max 1,2 m3/h) 1 1.1. o następujących parametrach: a) Zakres temperatury : minimalnie do 2000C, b) Czas nagrzewania : do 1000C max 70minut, do 2000C max 90 minut c) Próżnia końcowa : co najmniej 10-2 mbar , d) Stabilność temperatury : min plus minus 20C, e) Dokładność regulacji temperatury: min 10C f) Dokładność temperatury w 1000C: min plus minus 20C g) Pojemność maksymalna : max 30 litrów 2. Wyposażenie : 2.1. Półki aluminiowe, rozporowe (samoblokujące) min.2 2.2. Wielofunkcyjny czasomierz, 1 2.3. Nastawiana moc grzania (0-100%), 1 2.4. Licznik czasu rzeczywistego, 1 2.5. Zabezpieczenia temperaturowe z alarmem wizualnym, 1 2.6. Analogowy manometr, 1 2.7. Interfejs, Możliwość podłączenia przez RS 232 lub RS 422 z konwertorem portów 1 2.8. Przyłącze gazu obojętnego z precyzyjnie dozującym zaworem, 1 2.9. Zestaw połączeniowy do pompy próżniowej typu MD1C Powinien zawierać przewód próżniowy i wszystkie elementy mocujące 1 3. Dodatkowe wymagania 3.1. Certyfikacja CE (kopia deklaracji zgodności), Świadectwo jakości producenta w formie dokumentu. Pomimo, iż posiadanie Certyfikatu ISO 9001 nie jest wymagane, w przypadku, gdy proponowany producent posiada Certyfikat Systemu Jakości ISO 9001 prosimy o dołączenie kopii tego certyfikatu - 3.2. Instalacja, sprawdzenie, akceptacja, Izba Celna w Gdyni Wydział Laboratorium Celne, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego. - 3.3. Miejsce dostawy Izba Celna w Gdyni, Wydział Laboratorium Celne, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia - 3.4. Czas dostawy W ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy. - 3.5. Serwis Autoryzowany serwis gwarancyjny w Polsce. - 3.6. Gwarancja Minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. - 3.7. Warunki gwarancji i serwisowania Czas odpowiedzi: w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (okres gwarancji), w ciągu 72 godzin od zgłoszenia (okres pogwarancyjny). Czas naprawy - w ciągu 30 dni. - 3.8. Szkolenie Szkolenie (1 dzień) dziesięciu użytkowników w miejscu instalacji (zawarte w cenie), dotyczące obsługi urządzenia i oprogramowania. - 3.9. Instrukcja obsługi Komplet instrukcji obsługi w języku polskim na CD i w wersji papierowej, - 3.10. Rozpoczęcie pracy sprzętu Cały dostarczony sprzęt powinien być gotowy do rozpoczęcia pracy po dostawie i instalacji. - * wypełniając tabelę Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego opisu oferowanych parametrów technicznych oraz podania konkretnych wartości i/lub oznaczeń przy parametrach mierzalnych. Stwierdzenia typu /tak/, /spełnia/ lub /posiada/ nie będą uwzględniane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia deklaracji zgodności CE i świadectwo jakości producenta . Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach