Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego w porcie Tolkmicko

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego w porcie Tolkmicko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego w porcie Tolkmicko na zasadach określonych w projekcie umowy - II część SIWZ - umowy: 1) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektami branżowymi (wod.kan., elektryczny). Projekt budowlany powinien zawierać uzgodnienia pozwalające na wydanie decyzji -pozwolenia na budowę. Projekt budowlany musi uwzględniać: - analizę wysokości nabrzeża wschodniego biorąc pod uwagę użyteczność dla łodzi rybackich; - zachowanie slipu w obecnym miejscu; - zaopatrzenie nabrzeża w ujęcia wody pitnej, energię elektryczną i kratki ściekowe wraz z przyłączami, tj. wykonanie przyłączy (miejsca przyłączy) oraz instalacji wraz z punktami odbioru. Należy przewidzieć po trzy punkty poboru energii elektrycznej i wody oraz dodatkowy punkt poboru energii elektrycznej i wody przy slipie. Miejsce poboru wody należy uzgodnić z właściwymi jednostkami. - wykonanie wzmocnionej płyty nabrzeża pod stanowisko dźwigu lub żurawika. (dźwig samojezdny o udźwigu 30 T, stojący na rozstawionych podporach). - podniesienie głowicy falochronu wschodniego wraz ze światłem nawigacyjnym czerwonym i remontem falochronu w zakresie wynikającym z inwentaryzacji; - obciążenie użytkowe 0,5 T (5 kN) na 1 m2. - zakup zapory przeciwrozlewowej; 2) Wykonanie planu sytuacyjno-wysokościowego do projektowania w skali 1:500; 3) Wykonanie inwentaryzacji nadwodnej i podwodnej nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego; 4) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej po stronie wschodniej portu (wykonanie 11 wierceń - 3 wiercenia w ląd do głębokości 12 m i 8 wierceń w wodzie do głębokości 15 m poniżej dna oraz wykonanie sondowań). Zgodnie z obowiązującymi zasadami każdy otwór trzeba zagłębić co najmniej na 2 m w grunty nośne. Sondowania mają być wykonane w ilości stanowiącej 30% wykonanych wierceń geotechnicznych; 5) Przygotowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz.1227); 6) Wykonanie opinii n.t. sposobu zagospodarowania urobku uzyskanego z robót czerpalnych i podczyszczeniowych. W w/w opinii należy uwzględnić m.in. ocenę pozyskanego urobku (badanie próbek urobku leży po stronie Wykonawcy zamówienia), miejsce jego odkładu oraz stanowisko odnośnie oddziaływania na środowisko. Badanie próbek powinno zawierać oznaczenie substancji niebezpiecznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 kwietnia 2002 r. w sprawie rodzajów oraz stężeń substancji, które powodują, że urobek jest zanieczyszczony (Dz.U. z 2002 r., Nr 55, poz. 498) oraz uwzględniać wytyczne HELCOM Guideline for the Disposal of Dredged Material at Sea (zał. 1 lista podstawowa I dodatkowa); oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień. UWAGA: 1. Kwestie wątpliwe należy na bieżąco uzgadniać z Urzędem Morskim w Gdyni. 2. Zamawiający dostarczy wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy plan batymetryczny. 3. Kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z dnia 8.06.2004 r. Nr 130, poz. 1389). 4. Projekt budowlany należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz.1133). 5. Zamawiający informuje, że zamierza organizować spotkania monitorujące przebieg prac (co 3-4 tygodnie), na których Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wstępnych rozwiązań projektowych i omówienia postępu prac. 6. W opracowywanym projekcie trzeba uwzględnić pismo Zespołu ds. Energetyki Urzędu Morskiego w Gdyni nr EG-265/12/2009 z dnia 25.02.2009 r., z tym że na nabrzeżu wschodnim trzeba przewidzieć dodatkowy punkt poboru energii przy slipie. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania nieodpłatnie niezbędnych poprawek lub uzupełnień. Dokumentacja winna być dostarczona do siedziby Zamawiającego: - Projekt budowlany wraz z wykonawczym przebudowy nabrzeża, opaski brzegowej i falochronu wschodniego - w 8 egz. - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w 7 egz. - Przedmiary robót - w 7 egz. - Kosztorysy inwestorskie - w 3 egz. - Plan sytuacyjno-wysokościowy - 1 egz. - Inwentaryzacja podwodna i nadwodna nabrzeża i falochronu wschodniego - 5 egz. - Dokumentacji geotechniczna - w 5 egz. - Karta informacyjna przedsięwzięcia - w 5 egz. - Opinia n.t. sposobu zagospodarowania urobku - w 5 egz. Całość opracowań musi być dostarczona także w wersji elektronicznej (w 2 egz.) zapisanej w Adobe Reader, plan sytuacyjno-wysokościowy w formacie DWG, kosztorysy inwestorskie w formacie ATH. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 119 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca musi wykazać się, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2) ustawy pzp. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2 usługi związane z opracowaniem dokumentacji projektowej dla budowli hydrotechnicznych takich jak nabrzeża, falochrony, opaski brzegowe o zsumowanej wartości łącznej za 2 usługi nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. b) dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.) i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży hydrotechnicznej morskiej jako projektant. Zamawiający akceptuje uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących oraz uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do niniejszej IDW), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej IDW) / pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt d) posiadają doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, wymagane uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub specjalizacji budowle hydrotechniczne oraz ważne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne co najmniej na dzień składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach