Przetargi.pl
Budowa ul. Targowej na odcinku od ul. Derdowskiego do ul. Sopockiej w Rumi.

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Targowej na odcinku od ul. Derdowskiego do ul. Sopockiej w Rumi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją, tj.: a) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitum. - 298,00 m?, b) rozbiórka naw. z kostki betonowej - 499,00 m?, c) rozbiórka chodników, przejść z płyt betonowych - 132,70 m?, d) rozbiórka nawierzchni z płyt bet. - 14,00 m?, e) rozbiórka obrzeży bet. 8x30 cm - 44,00 m, f) rozbiórka krawężników bet. 15x30 cm - 382,30 m, g) rozbiórka cokołów bet./ ogrodzenia/ - 24,00 m?, h) rozebranie bet. elementów ogrodzenia - 23,04 m?, i) rozbiórka bram wjazdowych - 30,72 m?, j) rozbiórka ogrodzeń drewnianych - 73,10 m?, k) rozbiórka ogrodzeń z siatki - 611,50 m?, l) rozbiórka garażu - 21,60 m?. 2) roboty drogowe, tj.: a) wykonanie nawierzchni z kostki bet. 8 - jezdnie - 3 421,90 m?, b) wykonanie nawierzchni z kostki bet. 8 /czerwona/ - wjazdy - 267,50 m?, c) wykonanie nawierzchni z kostki bet. 8 - chodnik - 1 769,56 m?, d) wbudowanie krawężników betonowych 15x30 cm - wystających - 1 049,40 m, e) wbudowanie krawężników bet. 15x30 cm - wtopionych - 414,00 mb, f) wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm - 803,70 mb, g) wbudowanie rur ochronnych dwudzielnych - 121,0 m. 3) roboty związane z budową kanalizacji deszczowej, tj.: a) wykonanie kanałów z rur PVC ? 250 - 122,50 m, b) wykonanie kanałów z rur PVC ?200 - 273,6 m, c) wykonanie kanałów z rur PVC ? 315 - 295,50 m, d) wbudowanie studni rewizyjnych bet. ? 1200 - 8 szt., e) wbudowanie studzienek ściekowych bet. ? -1000 z osadnikami - 13 szt. 4) roboty związane z budową sieci wodociągowej, tj.: a) montaż rurociągu z rur PE Dz -110 - 600,50 m, b) montaż wodociągu z rur j.w. ? 50 - 16,50 m, c) montaż wodociągu j.w. ? 40 - 99,00 m, d) montaż rurociągu j.w. ? 63 - 8,50 m. 5) regulacje wysokościowe: a) studzienek telefonicznych - szt. 8, b) studni wodociągowych - szt. 21, c) studni kan. sanitarnej - szt. 18, d) studni gazowych - szt. 3. 6) urządzenie zieleni i odtworzenie istniejących ogrodzeń: a) karczowanie i ścinanie krzewów - 0,008 ha, b) przesadzenie krzewów - żywopłot - 130 szt., c) nasadzenie trawników - 185,80 m, d) odtworzenie istniejących ogrodzeń wraz elementami betonowymi i bramami wjazdowymi. 7) przebudowa sieci energetycznej nn 0,4 kV, tj.: a) demontaż kabla YAKY 4x70 - 13,00 m, b) demontaż kabla YAKY 4x35 - 105,00 m, c) demontaż kabla YAKY 4x50 - 15,00 m, d) demontaż kabla 4x120 - 11,00 m, e) demontaż i montaż słupów - 16 szt., f) demontaż linii nn - 2 905,0 m, g) montaż przewodów napowietrznych do 50 mm? - 360,00 m, h) montaż przewodów napowietrznych 4x70 - 361,00 m, i) montaż przewodów napowietrznych 4x25 - 220,00 m, j) montaż przewodów napowietrznych 2x25 - 45,00 m, k) montaż linii kablowej nn 0,4 kV - kable YAKY 4x35 - 126,00 m, l) montaż linii kablowej nn 0,4 kV - kable YAKY 4x50 - 45,00 m, m) montaż linii kablowej nn 0,4 kV - kable YAKY 4x70 - 11,00 m, n) montaż linii kablowej nn 0,4 kV - kable YAKY 4x120 - 11,00 m, o) linia napowietrzna oświetlenia ulicznego - montaż przewodów nn 2x25 - 406,00 m. 8) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu: a) montaż oznakowania pionowego - słupki z rur stalowych - szt. 21, b) zainstalowanie na słupkach znaków i tablic - szt. 21.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i którzy: - wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej z poniższych branż na: a/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m? i wartości każdego nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, b/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 500 mb i wartości każdego nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. Powyższe wymagania Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania. - osoby jakimi dysponują lub będą dysponowali Wykonawcy i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej: a) koparka gąsienicowa 0,25 m? - szt. 1, b) spycharka gąsienicowa 55 kW - szt. 1, c) zagęszczarki wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt., d) żuraw samochodowy - szt. 1, e) ciągnik siodłowy z naczepą do 16 t - 1 szt., f) samochody - wywrotki do 5 ton - 2 szt., g) zgrzewarka do rur PE, PEHD o średnicy do 280 mm - szt. 1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; wniosą wymagane wadium oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 Wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. zrealizowaniu co najmniej dwóch kontraktów w każdej z poniższych branż na: a/ budowę nawierzchni wykonanej z kostki betonowej o powierzchni 3.000 m? i wartości każdego nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, b/ budowę kanalizacji deszczowej o długości minimum 500 mb i wartości każdego nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto. Powyższe wymagania Zamawiający uzna za spełnione również w sytuacji gdy kontrakt obejmuje więcej niż jedną branżę, pod warunkiem że każda z nich spełnia wyżej wymienione wymagania. 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień dla kierownika budowy z uprawnieniami drogowymi i kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca tj. co najmniej: a) koparka gąsienicowa 0,25 m? - szt. 1, b) spycharka gąsienicowa 55 kW - szt. 1, c) zagęszczarki wibracyjne min. 7,5 tony - 2 szt., d) żuraw samochodowy - szt. 1, e) ciągnik siodłowy z naczepą do 16 t - 1 szt., f) samochody - wywrotki do 5 ton - 2 szt., g) zgrzewarka do rur PE, PEHD o średnicy do 280 mm - szt. 1. Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - dowód wpłaty wadium; - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł. Warunki wymienione w pkt C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) uproszczony kosztorys ofertowy - skrócona forma kosztorysu, mówiąca ile kosztują poszczególne prace bez wyszczególniania potrzebnych materiałów, czasu pracy i kosztów sprzętu. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach