Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2012-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych (910 m2) nawierzchni bitumicznych ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki. 2. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz warunków i lokalizacji ich wykonania. 3. Prace budowlane związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych ulic miejskich na terenie Gminy Miasto Pionki należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1) Dokumentacją projektową Określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz warunków i lokalizacji ich wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w niniejszej SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków: 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) pozyskany destrukt przewiezie i złoży we wskazanym miejscu na terenie Pionek, 5) właściwie oznakuje miejsca prowadzenia remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na czas prowadzenia tych remontów. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania robót i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu na drodze w obrębie remontowanego odcinka drogi zgodnie z zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ( Dz.U. Nr 220 poz.2181 ze zmianami). 6) uporządkuje miejsca prowadzenia remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych po zakończeniu tych remontów. 6. Podstawą rozliczenia przedmiotu zamówienia będzie dokonany i ostatecznie ustalony obmiar robót po wykonaniu całości robót w obecności przedstawiciela wykonawcy i zamawiającego, po cenach jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę w ofercie. Ilość wykonanych robót winna odpowiadać rzeczywistym potrzebom wykonania prac remontowych, jednak ilość robót nie może przekroczyć ilości podanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach