Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.chojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice, będących w utrzymaniu Urzędu Miejskiego w Chojnicach. Zakres robót w podziale na poszczególne technologie: 1. Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki 1.1. Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki z wycinaniem krawędzi na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową. Łaty do 5,0m2 włącznie - 700m2 1.2. Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 500m2 1.3. Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki z wycinaniem krawędzi na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową Łaty od 5,0 do 50,0m2 włącznie - 700m2 1.4. Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 500m2 2. Remonty cząstkowe masą mineralno - asfaltową z recyklera 2.1. Remonty cząstkowe masą mineralno - asfaltową z recyklera na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem, skropieniem emulsją i uszczelnieniem krawędzi styku nawierzchni bez wycinania krawędzi - 1600m2 2.2. Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 500m2 3.Remonty cząstkowe wykonywane masą na zimno bez wycinania krawędzi 3.1. z masy na zimnoWykonawcy - 40Mg 3.2. z masy na zimno Inwestora - 40Mg 4. Remonty cząstkowe wykonywane skrapiarką przy użyciu grysu i emulsji asfaltowych - regeneracja - 500m2 5. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - wyrównanie pod warstwy bitumiczne - 42m3 6. Frezowanie nawierzchni asfaltowych - 100m2 7. Regulacja włazów kanalizacyjnych i wpustów deszczowych - 40szt. 8. Regulacja skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych - 40szt. Warunki wykonania i odbioru robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna: D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne D - 05.03.17 remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych D - 04.03.01 oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D - 05.03.05 remont cząstkowy masa z recyklera D - 05.03.17.13 remont cząstkowy nawierzchni masa na zimno D - 05.03.10 regeneracja nawierzchni D - 04.06.02 podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D - 05.03.11. frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno D - 10.11.01 regulacja pionowa włazów studzienek i skrzynek zasuw Ponadto: Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bądź telefonicznego zgłoszenia (uzupełnionego e-mailem). Rozpoczęcie remontu cząstkowego wykonywanego masą mineralno-asfaltową z recyklera nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu max 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, natomiast w przypadku wystąpienia trybu awaryjnego nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 24 godz od otrzymania zgłoszenia. W przypadku trudności z winy Wykonawcy z rozpoczęciem remontu cząstkowego wykonywanego masą mineralno-asfaltową z recyklera w ciągu max 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, dopuszcza się tymczasowe wykonanie remontu masą na zimno w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia na koszt Wykonawcy. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od wykonania remontu zgodnie ze zleceniem. Rozpoczęcie remontu innego niż wymieniony w §2 ust. 2 umowy nastąpi niezwłocznie , najpóźniej w ciągu max 5 dni roboczych, natomiast w przypadku wystąpienia trybu awaryjnego nastąpi niezwłocznie najpóźniej w ciągu 24 godz od otrzymania zgłoszenia. Inwestor w zgłoszeniu dotyczącym danego remontu, określi jego termin zakończenia uwzględniający specyfikę danych robót przewidzianych w remoncie. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. Termin realizacji zadania - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017r. Okres gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania robót. Wykonawca zapewnia prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Projekt oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym na czas ich wykonywania winien być sporządzony na koszt Wykonawcy. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SIWZ winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót. Odbiory robót, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz warunkami określonymi w umowie. Podstawą rozliczenia robót będzie wykonanie zadania oraz odbiór wykonanych prac, w rozliczeniu miesięcznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł PLN, słownie dwa tysiące złotych. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Urząd Miejski Chojnice Nr 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 4. wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument wadium należy dołączyć do oferty 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony 6.zwrot wadium: a)zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 ppkt. C) SIWZ b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia c)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 ppkt. A), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty z łożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach