Gmina Brenna ogłasza przetarg
- Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
ul. Wyzwolenia 77 77
43-438 Brenna, woj. śląskie
tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
REGON: 00053176600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe ( masą bitumiczną oraz emulsją asfaltową i grysami kamiennymi ) dróg gminnych na terenie Gminy Brenna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych ( masą bitumiczną oraz emulsją asfaltową i grysami kamiennymi ) dróg gminnych na terenie gminy Brenna, w tym: A. Wbudowanie 34 ton emulsji asfaltowej, poprzez uszczelnienie rakowin, porowatości, złuszczeń nawierzchni i wąskich spękań siatkowych oraz uzupełnienie płytkich ubytków nawierzchni bitumicznych, emulsją i grysem. B. Wbudowanie 43 ton masy asfaltobetonowej, poprzez uzupełnienie średnich uszkodzeń nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową, w niepełnej technologii. C. Wbudowanie 20 ton masy asfaltobetonowej, poprzez uzupełnienie średnich uszkodzeń nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową, w pełnej technologii. Wymienione w pkt. A,B,C, ilości w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia nie ulegnie zmianie. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia iw tym zaplecza budowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP; - złożenia w jednym egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru technicznego, aprobaty techniczne, atesty na zastosowane materiały. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia, która posiada prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia ( tzn. remonty cząstkowe dróg masą bitumiczną, emulsją asfaltową i grysami kamiennymi ), o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią , choć jednego z w ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1) Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy przy realizacji zadania ( załączyć kserokopię odpowiednich uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ). 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia ( tzn. remonty cząstkowe dróg masą bitumiczną, emulsją asfaltową i grysami kamiennymi ), o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda. 6) Referencje od poprzednich zamawiających, potwierdzające wykonanie robót o których mowa w rozdziale III ust. 1 pkt. 3, określające nazwę i adres zamawiającego, określenie przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia brutto, okres realizacji zamówienia (od - do ). 7) W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 8) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pomiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty muszą być załączone: - przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust 1 pkt 1- 6 oraz 7- 8 - jeżeli dotyczy - przez każdy z podmiotów występujących wspólnie komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 i 3,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie mikrodywanika z mieszanki mineralno- bitumicznej na zimno typu slurry seal w dwóch warstwach na drodze powiatowej Nr 2926S ul. Górnicza w Żernicy
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 2973S w miejscowości Ciochowice
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji deszczowej dla budowanego ciągu pieszego wzdłuż drogi powiatowej Nr 2925S w miejscowości Pilchowice i Leboszowice w ramach zadania pn. /Przebudowa drogi powiatowej Nr 2925S w Pilchowicach/
Dodano: 2016-07-27 - REMONT UL.KARPACKIEJ W SOŁECTWIE PORĄBKA W KM 1+100-1+410
Dodano: 2016-07-27 - Remont odwodnienia ulic Wiejskiej i Topolowej w Miedźnej - Etap II - remont nawierzchni jezdni w km 2+860 do 3+130 wraz z remontem przepustu w km 2+930 w ciągu drogi powiatowej nr 4132S ul. Topolowa
Dodano: 2016-07-26 - Remonty jezdni i chodników na terenie miasta Świętochłowice
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej Nr 2942S Bojszów- Łącza
Dodano: 2016-07-25 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Zbrosławice w roku 2016
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Woszczyckiej w Rudziczce na odcinku od DW935 do ul. Szkolnej
Dodano: 2016-07-21