Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
REGON: 00051575000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup metalowych koszy ulicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych koszy w ilości 300 szt. o następujących parametrach technicznych: - kształt: walec ze zintegrowanymi 2 słupkami i okrągłym daszkiem (wzór kosza na zdjęciu - zał. Nr 5 do SIWZ), - pojemność: 40 litrów, - otwór wrzutowy z góry, - wszystkie elementy kosza tzn.: pojemnik, słupki i daszek wykonane z ocynkowanej blachy o grubości zapewniającej trwałość kosza, pomalowane na kolor zielony, - sposób opróżniania: poprzez odblokowanie zamka kluczem i obrót pojemnika. W cenę koszy wkalkulowany jest koszt dostawy i rozładunku koszy przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce zmagazynowania dostarczonych koszy w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. Ryzyko przypadkowej utraty bądź uszkodzenia koszy przed odbiorem przez Zamawiającego obciąża Wykonawcę. Odbiór przedmiotu umowy zostanie dokonany z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony. Wykonawca udziela 18 miesięcy gwarancji na dostarczone kosze licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp., 2. W okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali dostawy - a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również są w trakcie wykonywania - odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć minimum jedną dostawę w ilości nie mniejszej niż 200 sztuk koszy ulicznych. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunków, o których mowa w pkt.9 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór oświadczenia- Załącznik Nr 2 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 9.2. SIWZ - (Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie usług wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 3.1. Dokumenty potwierdzające że usługi o których mowa w pkt.9.2 zostały wykonane należycie- np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających. 4.Formularz ofertowy - (Załącznik nr 1 do SIWZ) - wskazana data podpisania oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć: 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-06-22 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-06-09 - Zakup nowych pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa nowych kontenerów do gromadzenia odpadów komunalnych
Dodano: 2016-05-19 - Zakup pojemników na odpady
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa pozostałych materiałów Zad. 1 Stelaże na odpady medyczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa nowych pojemników 1100 litrów - METALOWYCH
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa nowych pojemników plastikowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa 750 szt. pojemników na odpady (kosze uliczne)
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa używanych kontenerów o pojemności 1100L na odpady komunalne
Dodano: 2016-03-16