Przetargi.pl
REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG W GMINIE KORNOWAC

Urząd Gminy Kornowac ogłasza przetarg

  • Adres: 44-285 Kornowac, ul. Raciborska 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4301037-39 , fax. 032 4301333
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kornowac
    ul. Raciborska 48 48
    44-285 Kornowac, woj. śląskie
    tel. 032 4301037-39, fax. 032 4301333
    REGON: 27176309600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornowac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG W GMINIE KORNOWAC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG W GMINIE KORNOWAC w sołectwach: *Rzuchów *Kornowac *Kobyla *Pogrzebień *Łańce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5. Oferent musi udowodnić zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie pięciu ostatnich lat zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. 6. W przypadku, gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przedłożone dokumenty (umowa spółki, uchwała wspólników lub wypis z Rejestru Sądowego) winny wykazywać, że złożenie oferty nie następuje z naruszeniem przepisu art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych z 15.09.2000r. (Dz.U.00.94.1037).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1. Zestawienie załączonych dokumentów 2. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) 3. Przedmiar robót - pkt 4 Specyfikacji Technicznej 4. Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2) 5. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy 6. Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z podatkiem na rzecz Urzędu Skarbowego 7. Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu ze składkami na rzecz ZUS-u 8. Wykaz robót podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w ostatnich 5 latach (zał. nr 3) 9. Referencje do wykazu robót opatrzone datą ich wystawienia i potwierdzone przez inwestora 10. Informacja o kierowniku robót odpowiedzialnym za prawidłowe zrealizowanie zamówienia wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami. 11. Zaparafowany przez upoważnione osoby projekt umowy (zał. C)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornowac.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach