Przetargi.pl
Organizacja wyjazdowych warsztatów psychospołecznych i rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Daszyńskiego 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710748 , fax. 032 6710748
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Daszyńskiego 4 4
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710748, fax. 032 6710748
    REGON: 27628705100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdowych warsztatów psychospołecznych i rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na zorganizowaniu dla uczestników projektu aktywizacji zawodowej, edukacyjnej i społecznej poprzez następujące narzędzia aktywizacyjne: zorganizowanie w okresie 15.02.2010 r. - 28.02.2010 r. wyjazdowych warsztatów psychospołecznych dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim, obejmująca transport, zakwaterowanie, wyżywienie, zapewnienie warunków do realizacji bloku treningu umiejętności psychospołecznych, aktywną realizację czasu wolnego oraz bazę zabiegową dla uczestników niepełnosprawnych. Termin realizacji: 15.02.2010 r. - 28.02.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym: a) działalności związanej z turystyką, b) działalności związanej z kulturą, rekreacją i sportem, c) działalności związanej z prowadzeniem hoteli, d) działalności związanej z prowadzeniem obiektów noclegowych turystyki. 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 PZP. 5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ). 4. Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 zł. 7. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji wyjazdu (zał. nr 3 do SIWZ). 8. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zryczałtowanych kosztów osobodnia przypadających na 1 uczestnika w zakresie zakwaterowania i wyżywienia (zał. nr 5 do SIWZ). 9. Dane dotyczące ośrodka, w którym zorganizowany zostanie pobyt zgodny ze szczegółowymi oczekiwaniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności opisu ze stanem faktycznym i oceny atrakcyjności jego lokalizacji. 10. Umowę (zał. nr 6 do SIWZ). Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną