Przetargi.pl
REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RYKACH PRZY UL. KOŚCIUSZKI 15.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5359164 , fax. 081 5359164
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5359164, fax. 081 5359164
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTU BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RYKACH PRZY UL. KOŚCIUSZKI 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Sądu Rejonowego w Rykach przy ul. Kościuszki 15 Zakres prac obejmuje remont ogólnobudowlany całego budynku, w tym między innymi: - nowy układ ścianek działowych związany z przygotowaniem pomieszczeń dla Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie Nowa Księga Wieczysta NKW, - remont powierzchni ścian i sufitów, - wymianę posadzek, - montaż na części obiektu sufitów podwieszanych, - wymianę stolarki okiennej wraz z powiększeniem części otworów, - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, - obudowę i oddymianie jednej z klatek schodowych, - montaż regałów przesuwnych, - wymianę instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji części pomieszczeń, - wykonanie instalacji słaboprądowych ( SWN i kontroli dostępu, SAP, monitoringu TV, teleinformatycznej), - remont sanitariatów, - remont schodów zewnętrznych z zakupem i montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie nowych kominów wraz z obróbkami w części dachowej, - inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: 1.Projekt budowlany: Tom I: Architektura i konstrukcja, Tom II: Instalacje sanitarne, wentylacji mech. i klimatyzacji, Tom III: Wewnętrzne instalacje elektryczne. 2.Projekt wykonawczy: Tom I: Architektura i konstrukcja: Część A: Rozwiązania architektoniczne, Część B: Rozwiązania konstrukcyjne, Tom II: Instalacje sanitarne, wentylacji mech. i klimatyzacji, Tom III: Wewnętrzne instalacje elektryczne: Część A: Instalacje elektryczne silnoprądowe, Część B: Instalacje elektryczne słaboprądowe oraz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót (pełniące funkcję pomocniczą). Poza zakresem robót budowlano-montażowych określonych w ww. dokumentacji projektowej, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, - obsługą geodezyjną i geotechniczną budowy, jeżeli taka będzie wymagana, - zatrudnieniem kierownika budowy i innego personelu kierowniczego, - koordynacją robót ewentualnych podwykonawców branżowych, - przeprowadzaniem obmiaru robót wykonywanych dla celów odbiorowych, - sporządzeniem dokumentacji powykonawczej obiektu, - zabezpieczeniem i ochrona placu budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, - prowadzeniem dziennika budowy, - zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy, - wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. Wykonawca w ofercie nie uwzględnia kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, które dostarcza Zamawiający. Prace remontowe prowadzone będą w czynnym budynku. Przedmiot Zamówienia winien być wykonany zgodnie z pozwoleniem na budowę, projektem budowlano - wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. UWAGA: Należy zgodnie z ww. dokumentacją projektową uwzględnić etapowanie robót: - I etap ma obejmować między innymi wszystkie roboty niezbędne do uruchomienia pracy Wydziału Ksiąg Wieczystych pracującego w systemie Nowa Księga Wieczysta (NKW), - II etap robót będzie obejmował pozostałe roboty, wynikające z przedmiotu zamówienia. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i być czynnym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę osobiście robót branży budowlanej. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 60 000 zł. ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł.) przed upływem terminu składania ofert . 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach