Przetargi.pl
Remont zbiornika p.poż. zlokalizowanego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343 w m. Kowańcz, gm. Karlino

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zbiornika p.poż. zlokalizowanego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343 w m. Kowańcz, gm. Karlino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Remont zbiornika p.poż. zlokalizowanego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343 w m. Kowańcz, gm. Karlino. 2. Kody CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 3. zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem remontu zbiornika p.poż. zlokalizowanego w m. Kowańcz na działach nr 148,149,151/1,343 polegające w szczególności na: 1) Wypompowanie wody ze zbiornika przeciwpożarowego, 2) Oczyszczenie z zanieczyszczeń i zabezpieczenie zbiornika przeciwpożarowego, oczyszczenie 2 rowów melioracyjnych z namułów, wyrównanie brzegów rowów, wywóz odpadów i zanieczyszczeń wraz z opłatami za składowanie, rozścielenie wydobytego gruntu organicznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3) Wykonanie umocnienia brzegów zbiornika przeciwpożarowego, uzupełnienie ubytków betonu i wykonanie izolacji pionowych elementów ściany oporowej 4) Remont urządzeń hydrotechnicznych zbiornika, usprawnienie mechanizmu wyciągowego, wymianę drewnianych belek zastawki, 5) Rozebranie stalowego ogrodzenia, złożenie zdemontowanego ogrodzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie działek nr 148,149,151/1,343, 6) Ogrodzenie całego terenu zgodnie z załączoną mapą, 7) Oczyszczenie i wyrównanie terenu działek nr 149 i 151/1, 8) Zapewnienie nadzoru geodezyjnego oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacja wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Skompletowania wszystkich atestów, świadectw jakości, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 3) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. 4) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach