Przetargi.pl
remont zaplecza gospodarczego II etap

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa 81b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2665042 , fax. 032 2665042
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
    ul. gen. Wł. Andersa 81b 81b
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2665042, fax. 032 2665042
    REGON: 64428850620000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont zaplecza gospodarczego II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MAGAZYN CHEMICZNY Przewiduje się: odbicie odspojonych od podłoża tynków wykonanie nowych tynków wykucie z muru drzwi i wstawienie nowych metalowych 80 wybicie w murze otworu i wstawienie nowych drzwi metalowych 80 wymurowanie ścianki działowej i otynkowanie ułożenie płytek ceramicznych na ścianach malowanie farbą emulsyjną sufitu zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych skucie nierówności posadzki betonowej ułożenie płytek ceramicznych na posadzkach wymiana przewodów elektrycznych wymiana gniazd wtynkowych wymiana opraw oświetleniowych wywóz gruzu MAGAZYN MATERIAŁÓW SYPKICH Przewiduje się: odbicie odspojonych od podłoża tynków wykonanie nowych tynków wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi metalowych 80 wykonanie nadproża nad drzwiami wymianę progu w drzwiach układanie płytek ceramicznych na ścianach malowanie sufitów farbą emulsyjną zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych skucie nierówności posadzki ułożenie płytek ceramicznych na posadzce wymiana przewodów elektrycznych wymiana gniazda i wyłącznika prądu wymiana oprawy oświetleniowej wywóz gruzu POKÓJ SOCJALNY Przewiduje się: wykucie z muru starych drzwi i wstawienie nowych metalowych 80 przecieranie istniejących tynków wykonanie nowych tynków na ościeżach malowanie ścian farbą emulsyjną zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych skucie nierówności posadzki ułożenie płytek ceramicznych na posadzce wymiana przewodów elektrycznych wymiana gniazda i wyłącznika prądu wymiana oprawy oświetleniowej wywóz gruzu KORYTARZ Przewiduje się: zerwanie spękanej farby olejnej ze ścian szpachlowanie ścian malowanie ścian farbą olejną wymianę kabli elektrycznych wymianę opraw oświetleniowych wymianę wyłączników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6. Wykonają przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia  31 sierpnia 2009 r. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat i miejsca wykonania zamówienia oraz dokumentów, że zamówienia te zostały wykonane należycie - wymagane są co najmniej 2 roboty o wartości co najmniej 35 tys. zł 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania , wymaganym warunkiem jest dysponowanie przez Wykonawcę osób posiadających : 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrucyjno-budowlanej, 2) uprawnienia budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia proponowane jest, że Wykonawca ma złożyć: informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 35 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykonawca ma przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości na minimum 35 tys. zł. 8. Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 9. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.um.sosnowiec.pl/ menu : Urząd Miejski/Zamówienia Publiczne i Przetargi/Jednostki Podległe.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach