Przetargi.pl
Remont z budową urządzeń infrastruktury technicznej , parkingu , tarasu , ogrodzenia oraz wyposażenie świetlico - remizy w Gozdowie

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6572003 w. 33 , fax. 084 6572080
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
    ul. Zamojska 1 1
    22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
    tel. 084 6572003 w. 33, fax. 084 6572080
    REGON: 00055150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: werbkowice_g_s@woi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont z budową urządzeń infrastruktury technicznej , parkingu , tarasu , ogrodzenia oraz wyposażenie świetlico - remizy w Gozdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : I.Remont budynku remizo -świetlicy polegajacy na : 1.Wykonaniu zaplecza sanitarnego i pomieszczenia socjalnego wraz z uzbrojeniem terenu w sieć kanalizacyjną oraz budowa zbiornika dwukomorowego na ścieki . 2. Wymiana dachu polegajaca na : 2.1 rozebraniu istniejacej konstrukcji dachowej i nadproży , 2.2 wykonaniu nowego wieńca żelbetowego na ścianach zewnętrznych , 2.3 podmurowaniu ścian szczytowych i działowych oraz wymurowaniu nowego komina , 2.4 wykonaniu nowej więżby dachowej oraz pokrycia , obróbek blacharskich i orynnowania , 2.5 wykonaniu izolacji termicznej połaci dachowej z wełny mineralnej . 3.Wykonaniu moderniczacji części istniejacej polegająca na : 3.1wymianie podłóg drewnianych na posadzkę betonową obłożoną płytkami ceramicznymi wraz z warstwami izolacyjnymi termicznymi , 3.2 wykonanie okładzin sufitów z płyt G-k ognio i wodoodpornych , sufit podwieszany , 3.3 uzupełnienie i naprawa istniejacych tynków , 3.4 malowanie ścian i sufitów oraz wykonanie glazury w pomieszczeniach WC i socjalnym , 3.5 montaż stolarki okiennej i drzwiowej PCV , 3.6 wykonanie sceny drewnianej , 3.7 wykonanie instalacji sanitarnej wraz z białym montażem . 4.Ocieplenie budynku metodą lekko mokrą styropianem gr. 10 cm z wykonaniem wyprawy z gotowego tynku akrylowego i wykonanie tarasu z kostki brukowej . 5.Utwardzenie placu kostką brukową , płytami JOMB . Zakres ilościowy robót budowlanych do wykonania przedstawia przedmiar robót , stanowiacy załącznik nr 1 oraz wyposażenia załącznik Nr. 2 do niniejszej SIWZ i projekt architektoniczno - budowlany - do wglądu w Urzędzie Gminy Werbkowice - pok. Nr 14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkim udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie pięć tysięcy na warunkach określonych w pkt. XXII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełnią niżej podane warunki : 1) Nie podlegają wykluczeniu na podsatwie art. 24 ustawy P.Z.P . 2) Posiadają upranienia do wykonywania przedmiotu zamówienia . 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 4)Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres , co najmniej dwóch zadań obejmujących swym zakresem budowę lub remont budynków kubaturowych o wartości co najmniej 200 tys. każde .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępownaiu , Wykonawcy składają : Dla warunku pierwszego : 1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy P.Z.p wg. załącznika nr 3 Dla warunku drugiego: 1. złożą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające ,że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia , 2.złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 1-8 ustawy P.Z.P - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.złożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy P.Z.P - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. złożą zaświadczenia - Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z podatkami i składkami wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla warunku trzeciego: 1. Wykażą osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy wraz z uprawnieniami budowlanymi - wg. załącznika nr 5 . 2.Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Dla warunku czwartego : 1. Wykażą wykonanie robót budowalnych w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres , przy czym przynajmniej dwa zadania muszą być o wartości co najmniej 200 tys. zł każde . Wykonanie robót potwierdzą referencjami .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawerbkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach