Przetargi.pl
Remont wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Żulin z przeznaczeniem do użytku publicznego

Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek ogłasza przetarg

  • Adres: 07-104 Stoczek, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 91 77 , fax. 25 691 91 77
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek
    ul. Armii Krajowej 1 1
    07-104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 91 77, fax. 25 691 91 77
    REGON: 71255288900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snrrgstoczek.hekko24.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z wyposażeniem świetlicy wiejskiej w m. Żulin z przeznaczeniem do użytku publicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 478/2 położonej w miejscowości Żulin, gm. Stoczek, pow. Węgrowski, woj. Mazowieckie. Powierzchnia zabudowy istniejąca - 150 m2 Powierzchnia zabudowy budynku po realizacji inwestycji - 156,90 m2 Podstawowy zakres prac do wykonania: - Roboty rozbiórkowe, - Prace budowlane wewnętrzne, - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - Docieplenie ścian i fundamentów, - Podłogi i posadzki, - Ocieplenie stropu, - Remont podestu wejściowego, - Dach - konstrukcja i pokrycie, - Poddasze, - Malowanie, - Utwardzenie placu, - Instalacje elektryczne i odgromowe, - Instalacja wodociągowa i kanalizacja, - Ogrzewanie budynku. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: - odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, - Protokólarne przejęcie terenu budowy, - Wyznaczenie kierowników budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń w protokole przejęcia terenu budowy, - Prowadzenie dziennika budowy, - Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych np. obiektów tymczasowych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania budowy, ogrodzenia, itp.), - ochronę terenu budowy od momentu przejęcia terenu budowy do momentu końcowego odbioru przedmiotu umowy i przekazania jej Zamawiającemu do użytkowania, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań mających na celu sprawdzenie zgodności wykonanych elementów robót z dokumentacją techniczną oraz wymaganiami odpowiednich przepisów i norm, a także zapewnienie wszelkich niezbędnych protokołów pomiarowych do odbioru obiektu, - wykonanie technicznej dokumentacji powykonawczej z opisem wraz z wymaganymi certyfikatami, atestami, deklaracjami zgodności, aktualnymi aprobatami technicznymi, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi itp. dla materiałów i urządzeń użytych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, - przedłożenie kosztorysu różnicowego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w zestawieniu rzeczowym, - wykonanie i uzgodnienie planu BIOZ dla zakresu prowadzonych robót, - oznakowanie znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji zgodnymi z PN, wyposażenie budynku w wystarczającą ilość podręcznego sprzętu gaśniczego, dostępu i oznakowania miejsc ustawienia zgodnie z PN oraz opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i umieszczenia w miejscu widocznym instrukcji postępowania na wypadek powstania pożaru z wykazem telefonów alarmowych, - wykonanie charakterystyki energetycznej dla remontowanego budynku, - likwidację zaplecza oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i ich odbiorze przez Zamawiającego, - inne niewymienione powyżej roboty lub czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i odbioru, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, - Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób wymagany przepisami BHP. - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności, przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. - Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z poźń. zm.). - Materiały (wyroby budowlane) użyte do wykonania robót muszą posiadać znak CE (potwierdzający, iż wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wymagań jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem CE (Dz. U. z 2004, Nr 195 poz. 2011). - Wykonawca zgodnie z postanowieniami art. 577 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 z poźń zm.) zwanej dalej Kodeks Cywilny będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy, której bieg rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania robót bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekt budowlany remontu świetlicy, - projekt budowlany (branża elektryczna), - przedmiar robót (załączony do celów poglądowych, stanowi jedynie podstawę informacyjną)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.snrrgstoczek.hekko24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach