Przetargi.pl
Remont węzłów sanitarnych z wymianą pionów kanalizacyjnych, wodociągowych oraz pionów instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji kanalizacji deszczowej w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach.

Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 230-68-31 do 35 , fax. 032 230-68-31
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych
    ul. Chorzowska 5 5
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 230-68-31 do 35, fax. 032 230-68-31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzłów sanitarnych z wymianą pionów kanalizacyjnych, wodociągowych oraz pionów instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji kanalizacji deszczowej w budynku internatu przy ulicy Krakusa 16 w Gliwicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont węzłów sanitarnych z wymianą pionów kanalizacyjnych, wodociągowych oraz pionów instalacji centralnego ogrzewania, wymiana instalacji kanalizacji deszczowej. Planowany zakres remontu objęty niniejszym zamówieniem: Remont następujących pomieszczeń: ?parter: pomieszczenie nr: 21,25 ?piętro I: pomieszczenie nr: 136,138,137,136a ?piętro III: pomieszczenie nr: 336,337,338,339,340,341 ?piętro IV: pomieszczenie nr: 436,437,438,439,440,441 ?piętro V: pomieszczenie nr: 536,537,538,539,540,541 ?piętro VI: pomieszczenie nr: 636,637,638,639,640,641 w zakresie robót budowlanych, instalacji: wodno-kanalizacyjnej, ciepłej wody i cyrkulacji, wentylacji mechanicznej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, zgodnie z odpowiednimi projektami. Planuje się wymianę pionów wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania , ciepłej wody i cyrkulacji przechodzących przez pomieszczenia nr: 236, 237, 238, 239, 240, 241 - na II piętrze. Remont instalacji centralnego ogrzewania dotyczy pionu 5,6 wraz z odpowiednimi grzejnikami i armaturą. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej: dotyczy pionu 6, 26, 27a, 27, 7 do studzienki kanalizacyjnej Ss4 oraz wszystkich rozprowadzeń na ścianach i w posadzce piwnicy dotyczących tych pionów. Remont instalacji wody ciepłej, zimnej , cyrkulacji: dotyczy pionu 6, 26, 27, 7 oraz wszystkich rozprowadzeń w piwnicy do najbliższego odejścia rozprowadzającego pionu zgodnego ze średnicą pionu. Remont instalacji kanalizacji deszczowej dotyczy czterech pionów Rd1, Rd2, Rd3, Rd4 do studzienek Sd1, Sd2, Sd3, Sd4 włącznie. Instalację elektryczną w w/w pomieszczeniach należy wykonać zgodnie z odpowiednimi rysunkami projektu branży elektrycznej. Oprócz robót w pomieszczeniach przebudowywanych należy uwzględnić konieczność wykonania napraw i uzupełnień tynków, powłok malarskich i płytek ceramicznych, posadzek, itp. w pomieszczeniach gdzie zgodnie z projektem zaprojektowano wymianę instalacji, armatury, urządzeń. Powierzchnia użytkowa remontowanych pomieszczeń wynosi: 196,78 m2. Zakres remontu obejmuje: -roboty rozbiórkowe -wykonanie nowych ścianek działowych -wykonanie nowych warstw podłogowych -wymiana stolarki drzwiowej -roboty wykończeniowe, -wymiana instalacji c.o -wymiana instalacji wody zimnej -wymiana instalacji wody ciepłej i cyrkulacji -wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej -wymiana instalacji kanalizacji deszczowej -wykonanie wentylacji mechanicznej -wymiana instalacji elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. Przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 7). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8). 3. Dokumentacja projektowa (ZAŁĄCZNIK NR 9).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 16 000,00 zł, (słownie złotych: szesnaście tysięcy złotych).Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, oraz klauzule o bezwarunkowej i nie odwołalnej wypłacie na żądanie beneficjenta, bez spełniania żadnych dodatkowych wymogów. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski nr 15 1050 1285 1000 0002 0289 3343- potwierdzenie przelewu (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty) należy dołączyć do oferty. Środki pieniężne wpłacone na powyższe konto tytułem wadium nie są oprocentowane. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w sekretariacie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00 - kserokopię złożonego dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, zawierającą potwierdzenie przyjęcia w depozyt oryginału dokumentu przez Zamawiającego) należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na rachunku Zamawiającego lub zostanie złożone w sekretariacie Zamawiającego w formie niepieniężnej przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty. 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp).W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą, spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać, co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b)Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane: - 2 roboty budowlane polegające na modernizacji sanitariatów z wymianą instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 80.000,00 zł (brutto)każda. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz (na zał. nr 3 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.3 należy złożyć oświadczenie na załączniku nr 2. 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl Dział / Ogłoszenia i Komunikaty/ Zamówienia publiczne jednostek miejskich
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach